Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nettbyen min er ikke vanskelig å tenke seg til Gah! Sulten :< Yoghurt og suppe metter ikke for fem flate, men klarer ikke tygge Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nå veit jeg ikke om jakka til slasken er en skinjakke, men uansett. Er skinnjakke hot or not? Tenkt litt på å kjøpe, men ser enten ut som en uteligger eller litt småhomofil ut med det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nå veit jeg ikke om jakka til slasken er en skinjakke, men uansett.Er skinnjakke hot or not? Tenkt litt på å kjøpe, men ser enten ut som en uteligger eller litt småhomofil ut med det. Jepp, du må passe skinnjakke for å bruke det. Dessuten: Jakka til mikkel er sånn type tjukk kamo! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skinnjakke er hot. Om man har en ikke veldig tight modell, da ser det gjerne litt... Metroseksuelt ut. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nå veit jeg ikke om jakka til slasken er en skinjakke, men uansett.Er skinnjakke hot or not? Tenkt litt på å kjøpe, men ser enten ut som en uteligger eller litt småhomofil ut med det. Kamo-jakke fra Element, pappa kjøpe den da han løp NY maraton Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skinnajkke er hawt om det er riktig type. Er det feil type er det homofil uteligger Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Finnes det en mer blå sang? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Lol. Folk fyrer enda opp raketter her! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vurderer å kjøpe lang sort skinnfrakk, hot or not? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vurderer å kjøpe lang sort skinnfrakk, hot or not? Matrix-style Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vurderer å kjøpe lang sort skinnfrakk, hot or not? Hawt om du kler det. Ta med deg en homofil elelr en venninne og gå og handle Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Til lørdagen så stikker jeg til byn å prøver skinjakker. Jeg kan ta bilde av den jeg tror ser best ut. Om dere gidder kan dere si hva dere syntes Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hawt om du kler det. Ta med deg en homofil elelr en venninne og gå og handle Notert til neste gang jeg skal kjøpe lærbukser... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hawt om du kler det. Ta med deg en homofil elelr en venninne og gå og handle Veninner = Traktorlesber og kjenner ingen homofile som tør å være med meg på shopping Med mindre noen fra forumet er villig til å dra på shopping med meg blir det med mamma Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Finnes det en mer blå sang? http://video.google.com/videoplay?docid=-7...h&plindex=0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Mødre bør for all del unngåes på handlerunde. *grøss* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Mødre bør for all del unngåes på handlerunde. *grøss* Ikke sant, tror jeg må finne meg dame jeg kan dra på shopping med Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Veninner = Traktorlesber og kjenner ingen homofile som tør å være med meg på shoppingMed mindre noen fra forumet er villig til å dra på shopping med meg blir det med mamma foreldre med på shopping bringer skjeldent mye bra med seg... sørg heller for at de kun deltar med penger, og ikke meninger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg