Skjelvgråt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Manboobs går jeg utifra L4r5? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg hadde flyttet for å få fiber, så grunnen til at du vil flytte må være god! Døgntilgang på pupp er vel god nok grunn? Meget god grunn! Jeg antar at du og Anfall skal flytte sammen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nå har de endelig begynt å pushe fiber rundt her. Tilfeldigvis så er det samtidig som jeg har planer om å flytte. Tilfeldig? i think not. Jeg tror universet konspirerer mot meg. Solution: Ikke flytt. STFU N00B! Jeg skal ha Larsen min med meg over fjellet! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Anfall: Les innlegget over Endret 7. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg antar at du og Anfall skal flytte sammen? Må bare få skrapa sammen de siste depositumspengene først. Men har god tid. Ska ikke skrive under kontrakten før på onsdag. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg antar at du og Anfall skal flytte sammen? Må bare få skrapa sammen de siste depositumspengene først. Men har god tid. Ska ikke skrive under kontrakten før på onsdag. Ordner seg for snille piker vettu, så det går nok bra Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hoho, nå blir det ny avatar! Og litt mer Sex And The City ... opp om seks timer og tolv minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg antar at du og Anfall skal flytte sammen? Må bare få skrapa sammen de siste depositumspengene først. Men har god tid. Ska ikke skrive under kontrakten før på onsdag. Ordner seg for snille piker vettu, så det går nok bra Jaa, Lars er en snill pike. ..wait, what? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Musikktips anyone? Sjekk ut min last.fm for å se hva jeg liker fra før av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvilken type musikk liker du? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Deathcore, Metalcore, HC, Post-HC og lignende. F.eks: - Bring Me The Horizon - Underoath - Architects - Whitechapel - The Devil Wears Prada - All That Remains - Burden Of A Day - A Day To Remember - August Burns Red Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Musikktips anyone?Sjekk ut min last.fm for å se hva jeg liker fra før av. Hørt Blood Brothers og At The Drive-In? Kan falle i smak. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Skal sjekke de ut med en gang Takk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har lyst til å spille Flåklypa Grand Prix igjen. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har lyst til å spille Flåklypa Grand Prix igjen. Du kan få kjøpe mitt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Men Flåklypa grandprix filmen. Den vil jeg se igjen! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har lyst til å spille Flåklypa Grand Prix igjen. Du kan få kjøpe mitt Du kan FÅ mitt om jeg finner det.. hadde gullversjonen som det fulgte med 3D briller og greier husker jeg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Skal sjekke de ut med en gang Takk! Disse er ålreite eksempler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg