Zulærn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Forslag til awesome film taes i mot. Austin Powers - The Spy who Shagged me Edit: alle filmer/serier av Richard Hammond og James May. Endret 7. august 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 L4r5: He Died with a Felafel in His Hand - superawesome australsk komedie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Lars: sjanger?Samma det bare den er super awesome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Pr0n ofc! Hvem andre synes denne ligner på Lars? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) God underholdning med mye action: Wanted Spennende eventyr/fantasyfilm: Pan's Labyrinth / El Labyrinto Del Fauno Awesome komedie: The Big Lebowski Ellers kan jeg anbefale å se serien Dexter (har bare sett sesong 1 og 2, men de er AWESOME!) Anfall: KLIN LIK! :O Endret 7. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (...) tar så jævla lang tid å laste ned en tv-episode med 10/10. Pøh, 10/10 er ren luksus. Jeg har reell nedhastighet på trasige 4. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Joda, men jeg fortjener det. Tok jo årevis fra adsl ble vanlig til det var mulig å få det her ute. Gikk faktisk fra 56k til 0.7mbit adsl til 4mbit fiber på et år. Kjekt å tilfeldigvis bo på pilot-området til en kraftleverandør med bredbåndsplaner. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 God underholdning med mye action: WantedSpennende eventyr/fantasyfilm: Pan's Labyrinth / El Labyrinto Del Fauno Awesome komedie: The Big Lebowski Ellers kan jeg anbefale å se serien Dexter (har bare sett sesong 1 og 2, men de er AWESOME!) Anfall: KLIN LIK! :O Jeg så nettop wanted :| Nå sitter jeg og ser Love Guru for ørtene gang (Mike Myers ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nå har de endelig begynt å pushe fiber rundt her. Tilfeldigvis så er det samtidig som jeg har planer om å flytte. Tilfeldig? i think not. Jeg tror universet konspirerer mot meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Gud ... Merker jeg er i dårlig form ja. Gått 1,3 km oppoverbakke i hurtig tempo og melkesyra verker i lårene og svetten renner. Gjør ikke vondt å puste enda heldigvis Hjelper ikke mye at det er ca 20 grader ute heller Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nå har de endelig begynt å pushe fiber rundt her. Tilfeldigvis så er det samtidig som jeg har planer om å flytte. Tilfeldig? i think not. Jeg tror universet konspirerer mot meg. Solution: Ikke flytt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Solution: Ikke flytt.Det finnes andre frynsegoder ved å flytte. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nesten bedre å flytte før enn etter at det kommer. Man vil ikke flytte fra fiberlinje om man har levd med det en stund. Har kjip delt canaldigital-linje på hybelen. 10mbit, greitnok - men trådløs og kjip. Det blir bare ikke det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har GET 17500/1750 kbps. Skulle ønske vi hadde litt mer av og til. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Her er det vi har: http://www.speedtest.net/result/534812556.png Men sitter ute på altanen og ser Broken Arrow nå. Er varmt ute, er barnevakt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Solution: Ikke flytt.Det finnes andre frynsegoder ved å flytte. Hvis det er noe som er bedre enn fiber som får deg til å flytte, forstår jeg deg godt! Jeg hadde flyttet for å få fiber, så grunnen til at du vil flytte må være god! Endret 7. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Solution: Ikke flytt.Det finnes andre frynsegoder ved å flytte. Hvis det er noe som er bedre enn fiber som får deg til å flytte, forstår jeg deg godt! Jeg hadde flyttet for å få fiber, så grunnen til at du vil flytte må være god! Ja, sexen bør være gooood for å flytte fra fiber Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg hadde flyttet for å få fiber, så grunnen til at du vil flytte må være god! Døgntilgang på pupp er vel god nok grunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg