fargoth Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Men det er jeg som står for sexen. Ikke Anfall.Hvor kan jeg skrive meg opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Jess jeg fikk PCen tilbake gratis fra Acer og jeg hadde slått til skjermen. Og jeg er kommet meg tilbake fra ferien. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Jess jeg fikk PCen tilbake gratis fra Acer og jeg hadde slått til skjermen. ..svindel? Pfft.. been there done that Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Storkos med film på 40 tommern Spilte og SNES på den idag ! Ingenting sier awsum som 1980x1080 oppløsning med full surround på SNES! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Selvfølgelig begynner det å regne rett etter at jeg er ferdig med å vaske bilen. Men jaja, ren ble den, og voksen ligger så godt at den skal tåle litt regn. Blir sikkert en stund til neste gang, har ikke mulighet til å vaske den når jeg er på hybelen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg klager ikke over netthastigheta! http://www.speedtest.net/result/534812556.png (post deres også! - velg Oslo som server) Endret 7. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Men det er jeg som står for sexen. Ikke Anfall.Hvor kan jeg skrive meg opp? Send meg en pm med tid og sted. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Storkos med film på 40 tommern Spilte og SNES på den idag ! Ingenting sier awsum som 1980x1080 oppløsning med full surround på SNES! Du å den tven din Mikkel . begynner å bli rimelig lei av skrytinga di nå ( merk : misunnelig ) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Det er vel ingen her som har en eldgammel svitsj de vil ble kvitt? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Kan ikke klage over netthastigheten nei. Dog, 30mbit hadde vært litt snasent, tar så jævla lang tid å laste ned en tv-episode med 10/10. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Har en 3-4 lignende, tror de er switcher. Ikke så flink på slikt. Men vet ikke om de funker, har ikke strømkabel til de. Fant de når jeg raida el-returen til en IT-bedrift for lenge siden. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Mikkel: har en realteksvitsj med småproblemer som jeg skal bli kvitt. Den er ustabil når det er tordenvær og må restartes ved å kutte strømmen da. Ellers funker den fint. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Mikkel: har en realteksvitsj med småproblemer som jeg skal bli kvitt. Den er ustabil når det er tordenvær og må restartes ved å kutte strømmen da. Ellers funker den fint. Har du lyst til å donere den til en stakkars som vil få lokaldeling til å fungere ? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Må nesten sjekke, kan hende den ble med sist jeg leverte el-retur. Hvis ikke så passerer jeg steinkjer på mandag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Må nesten sjekke, kan hende den ble med sist jeg leverte el-retur. Hvis ikke så passerer jeg steinkjer på mandag. Da er du pus Send meg pm når du vet mer da. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Fant den ikke. Har et minimalt antall svitsjer her; trenger ikke backupsvitsj når man kjøper rett sort, og har overspenninsgværn i sikringsskap + fiber. Netgear prosafe er snedige greier til en god pris. Funker det ikke med en enkel tp mellom maskinene da? Er jo årevis siden autocrossover ble standard. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Jeg testa men fikk ikke kontakt :s. Den finner rett og slett ikke den andre pc'en :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=565998 God bless America. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Forslag til awesome film taes i mot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Kiss Kiss Bang Bang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg