j-- Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Clvn, hva skjedde med deg på Wacken da? Kom nudist-svenskene og voldtok deg? Stoooore mengder alkohol, og en feilsendt melding til Lars.. Veit egentlig ikke hva som skjedde, men plutselig var det lørdags natt =/ Sorry! Hva fikk dere med dere av musikk? Har forresten fått meg årntli' gassmaske til neste år, sjekk RPP for bilde. Skal bli gøy! =D Aha Begynte å lure når vi aldri hørte noe mer fra deg. Vi fikk med oss Feid, Motorhead, Borknagar, Vreid, Enslaved, Lacuna coil, Tristania, Sarke, og mye mer. Og ikke minst Amon Amarth, men da var ikke Lars med, men jeg crowdsurfa med ei venninne. Da krysset vi stier på Motorhead, Enslaved og Amon Amarth. Hadde store planer om å se Lacuna Coil, men om jeg så de veit jeg ikke. Siste jeg husker fra første kvelden er fra ca. seks på ettermiddagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Du skulle vært på Vreid også. Det var... spesielt. Fyren står på scenen og begynner å snakke: "The 8. of april 1940 a big warship left for the Norweagian fjords. That night a thousand german soldiers went down with BLÛCHEEEEEEEER!" Og hele publikum bare begynte å hyle med. I Tyskland. Det er godt mulig tyskerne tok det som en hedring av de tyske soldatene sin innsats, men det var likevel veldig spesielt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Tenkte faktisk på det da jeg fikk med meg at de skulle spille. Så de på Oslo Live for en måneds tid siden, og tenkte "hahhaa, artig å høre for tyskere" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Gah ... Trett :| Og varmt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 hva er "sarong"? var på den greia som ikke jenter likte Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Noen her som har sett Dazed and Confused? hva er "sarong"? var på den greia som ikke jenter likte http://images.google.no/images?hl=en&q...sa=N&tab=wi Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 aaahh.. digg med en iskald cola nå. har prøvd å avvenne meg fra det . men komplett umulig. faller i samme fella hver gang jeg er på butikken. Prøvd å spise litt ren farin for å dempe sukkersuget. men funker ikke . cola forblir min følgesvenn Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Fy f*en, her er det mye aktivitet. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Ja.. Det må jeg si.. Men hvorfor i hælvette har vi ikke et fungerende jernbanenett i det landet her.. Vi skryter av å være "verdens rikeste land" men ikke en gang et tog fra ski til oslo klarer de å holde i rute.. 25 min. forsinka! :@ Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Bad luck, mate. Noen som om en ny data-hobby? Har sluttet med sportstjenesten. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Start -> Slå av datamaskinen -> Gå ut! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Bad luck, mate.Noen som om en ny data-hobby? Har sluttet med sportstjenesten. Her er ny hobby: http://4chan.org Finn ut hva /b-tard er og følg veilledningen du får. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Noen som om en ny data-hobby? Har sluttet med sportstjenesten. Webprogrammering/design? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hvem melder seg frivillig til å kode nettside for meg? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 aaahh.. digg med en iskald cola nå. har prøvd å avvenne meg fra det . men komplett umulig. faller i samme fella hver gang jeg er på butikken. Prøvd å spise litt ren farin for å dempe sukkersuget. men funker ikke . cola forblir min følgesvenn Er du dum eller noe i den duren? Farin er sukker, og det blir derfor tullete å forsøke å omgå sukkersuget ved å spise det. Selvfølgelig kan det kanskje være en idé å spise bare litt, for så å vente til det har stilt seg, men det tror jeg funker dårlig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 gå cold turkey! det funker det om du har litt vilje. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Her var det mye liv ja. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Tenk om Forumkafeen dør helt ut snart ? Alt som kan snakkes om er diskutert, ALT ! Tror det trengs noe nytt blod her inne, stor fare for innavl og deformerte poster Neeei vet dere hva folk ! Denne dagen havner på 2 plass av totalt ubrukelige dager i 2009. Faen så kjedelig . ikke får jeg komme på fest fordi flesteparten der er statusfolk og jallafiffer, ikke går det noe kult på tv. ikke har jeg en eneste film å se . Nå tar jeg kveld. får jeg ikke sove , så vet jeg ikke hva som skjer Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hvem melder seg frivillig til å kode nettside for meg? Hvis sex er en av frynsegodene som følger med jobben. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hvem melder seg frivillig til å kode nettside for meg? Hvis sex er en av frynsegodene som følger med jobben. Sex er en av frynsegodene, ja. Men det er jeg som står for sexen. Ikke Anfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg