Slimda Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Herregud. Ikke rart de selger når man stripper. >.> Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du skal bare lime inn filmkoden. "youtube.com/video=DENNEKODENHER" [youtube ]DENNEKODENHER[/ youtube] Takk Slimda Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 De whisprer meg, vi begynner å prate, de ber om å få msn, jeg lar de, prater med dem en stund, så kommer den samme sippehistorien om hvor fattige de er etc så fører en ting til en annen og før jeg vet ordet av det, har jeg et show gående hvor jeg sier jeg skal kjøpe gull.Er ikke alltid jeg kjøper, men følte meg rik i dag og brukte 50 spenn på g og kinesiske pupper Pass deg så ikke Dateline plutselig står på døra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 De whisprer meg, vi begynner å prate, de ber om å få msn, jeg lar de, prater med dem en stund, så kommer den samme sippehistorien om hvor fattige de er etc så fører en ting til en annen og før jeg vet ordet av det, har jeg et show gående hvor jeg sier jeg skal kjøpe gull.Er ikke alltid jeg kjøper, men følte meg rik i dag og brukte 50 spenn på g og kinesiske pupper Pass deg så ikke Dateline plutselig står på døra. Ha ha, ser jeg Chris Hansen(?) utenfor, låser jeg døra og later som om jeg ikke er hjemme Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ha ha, ser jeg Chris Hansen(?) utenfor, låser jeg døra og later som om jeg ikke er hjemme Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Sikker på at det ikke var en transvisitt da Datasmurf? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ha ha, ser jeg Chris Hansen(?) utenfor, låser jeg døra og later som om jeg ikke er hjemme http://izismile.com/img/img2/20090807/selection_215_67.jpg Den der er feil. Det heter "TITS or GTFO." I utgangspunktet så betyr faktisk ikke TITS pupper. Det er en forkortelse for "Think it through, Stupid!". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kall det hva du vil, post-tits kan ikke misforståes. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fun Facts: Fibertråden er av glass og er tynnere enn et hårstrå. Det er ikke strøm, men lys som sender informasjonen. (Har vært med å legge slike kabler) Hvordan ser selve fiberen ut? Og hvordan legges den? Jeg har bitt meg merke i store ruller med rør, men disse er alltid tomme så jeg regner med fiberen dyttes inn i etterkant? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Apropos tits: BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Sikker på at det ikke var en transvisitt da Datasmurf? Ganske Uansett, http://www.kk.no/820028/tenner-ikke-paa-dette Hah! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tits er også slæææng for dop *Se på Sex And The City* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 KK sier også at menn bruker et helt år av livet på å se på jenter. Dette er selvsagt helt feil. Vi bruker nemlig langt, langt mer tid på å beglo våre kjære jenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Clvn, hva skjedde med deg på Wacken da? Kom nudist-svenskene og voldtok deg? Endret 7. august 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Apropos tits: BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Din syke syke jævel. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fun Facts: Fibertråden er av glass og er tynnere enn et hårstrå. Det er ikke strøm, men lys som sender informasjonen. (Har vært med å legge slike kabler) Hvordan ser selve fiberen ut? Og hvordan legges den? Jeg har bitt meg merke i store ruller med rør, men disse er alltid tomme så jeg regner med fiberen dyttes inn i etterkant? Stemmer, derav utrrykket "pumpe fiber". men er virkelig selve overføringskabelen så tynn? Tror du tar feil der. Ihvertfall virker overførings"lederne" jeg bruker til S/P-DIF-overføring tykkere enn dette. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Clvn, hva skjedde med deg på Wacken da? Kom nudist-svenskene og voldtok deg? Stoooore mengder alkohol, og en feilsendt melding til Lars.. Veit egentlig ikke hva som skjedde, men plutselig var det lørdags natt =/ Sorry! Hva fikk dere med dere av musikk? Har forresten fått meg årntli' gassmaske til neste år, sjekk RPP for bilde. Skal bli gøy! =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Clvn, hva skjedde med deg på Wacken da? Kom nudist-svenskene og voldtok deg? Stoooore mengder alkohol, og en feilsendt melding til Lars.. Veit egentlig ikke hva som skjedde, men plutselig var det lørdags natt =/ Sorry! Hva fikk dere med dere av musikk? Har forresten fått meg årntli' gassmaske til neste år, sjekk RPP for bilde. Skal bli gøy! =D Aha Begynte å lure når vi aldri hørte noe mer fra deg. Vi fikk med oss Feid, Motorhead, Borknagar, Vreid, Enslaved, Lacuna coil, Tristania, Sarke, og mye mer. Og ikke minst Amon Amarth, men da var ikke Lars med, men jeg crowdsurfa med ei venninne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg