Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Great ... Nå begynner trettheten å melde seg -_- Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hmm, fikk invite til Wimp nå oO Men jeg har jo ikke meldt meg på noe betatest.. Mathias! Du lever! Sup? EDIT: *hente pizza* Endret 7. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Stod du ikke opp kl hall7 i går kveld Datasmurf? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ich need billig mus/tastatur! Tråtlaust! Hvis kvalitet og leveringstid er en ikke-sak kan du jo se om du finner noe artig på DealExtreme. Skjønt, du får engelsk oppsett på tastaturet om du kjøper der. Så da må du klare deg uten ÆØÅ. Link: http://dealextreme.com/products.dx/category.302 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Stod du ikke opp kl hall7 i går kveld Datasmurf? Jo Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Stod du ikke opp kl hall7 i går kveld Datasmurf? Jo Lykke til med å komme inn igjen i døgnrytmen ^^ Btw: noen som husker hvilken reklame denne sangen har vært i? (flere år tilbake I think..) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Zulboom, takk. Planen var å sovne tidlig i kveld Interessant. Asiatisk goldseller stripper på cam til meg for å få meg til å kjøpe gull. Ja ja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Show me clit and I'll buy 10000G for suuureee.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hu har flotte pupper i det minste. To prnt scrn or not to prnt scrn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Asiatisk goldseller stripper på cam til meg for å få meg til å kjøpe gull. Ja ja Jeg lurer på hvordan i alle dager du klarer å komme så langt som det der med en goldseller... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg er alt for vennlig Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 prnt scrn n paste here.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hu har flotte pupper i det minste. To prnt scrn or not to prnt scrn. Jeg har også en som stripper for meg Så jeg gjengjeldte det med å kjøpe 10k en gang O_o Og jeg som ikke trenger å kjøpe xD AH grinding er kulere enn å kjøpe Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 AARG!! hva gjør jeg feil når jeg legger til youtube filmer i forumet ? skal jeg velge spesialelement : youtube film ? så paster jeg inn embeed koden fra youtube sant ? eller skal jeg velge spesial element ; embeed og paste koden inn der. uansett ingenting funker skikkelig. filmen vises ikke . bare linken Se filmen hos youtube Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Du skal bare lime inn filmkoden. "youtube.com/video=DENNEKODENHER" [youtube ]DENNEKODENHER[/ youtube] Endret 7. august 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er det nå en skal vurdere å gå i general chatten å si følgende: "LF female stripping gold-seller"? Lurer på hvor mange svar en ville fått.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ich need billig mus/tastatur! Tråtlaust! Jeg trenger et kvinnfolk. Jeg skaffer deg mus og tastatur, hvis du skaffer meg *kremt* mus *kremt*. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg er alt for vennlig Vennlig og greier, men får du goldsellers på MSN eller? Eller overtaler du dem til å logge på MSN ellerno for så å strippe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 De whisprer meg, vi begynner å prate, de ber om å få msn, jeg lar de, prater med dem en stund, så kommer den samme sippehistorien om hvor fattige de er etc så fører en ting til en annen og før jeg vet ordet av det, har jeg et show gående hvor jeg sier jeg skal kjøpe gull. Er ikke alltid jeg kjøper, men følte meg rik i dag og brukte 50 spenn på g og kinesiske pupper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg