Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Outland holdt nettopp på å ta livet av meg :| Hei alle sammen, på grunn av diverse årsaker må vi dessverre stenge Outland butikken i Munkegata.Dørene stenges Mandag 17 August! Vi håper dere har hatt det like kos som oss til nå og håper dere fortsatt handler hos Outland butikkene/nettsiden... Helt til vi åpner igjen Onsdag den 19 etter hardt arbeid med å male og legge nytt gulv. mvh Kim Hikaru for Outland Trondheim Sånn ellers tar plastgitarspilling livet av fingrene mine Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Får media og kom. låne bærbar pc igjennom de tre årene? Ja, det får de - men de vi fikk var hvertfall rrruuuubbbisshhh.. så jeg kjøpte min egen. Endret 7. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Får media og kom. låne bærbar pc igjennom de tre årene? Ja, det får de - men de vi fikk var hvertfall rrruuuubbbisshhh.. så jeg kjøpte min egen. Nja.. Jeg har på en måte lyst å bruke alle stipendpenga på kamera.. ikke pc. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Får media og kom. låne bærbar pc igjennom de tre årene? Ja, det får de - men de vi fikk var hvertfall rrruuuubbbisshhh.. så jeg kjøpte min egen. Nja.. Jeg har på en måte lyst å bruke alle stipendpenga på kamera.. ikke pc. Gode kameraer har som oftest skolen. Der jeg går har de 6 stk D60 og 2 stk D80 - som forøvrig lånes flittig ut dersom elenvene trenger det, sammen med passende objektiver (70-200mm f/2.8 bl.a. ) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Får media og kom. låne bærbar pc igjennom de tre årene? Ja, det får de - men de vi fikk var hvertfall rrruuuubbbisshhh.. så jeg kjøpte min egen. Nja.. Jeg har på en måte lyst å bruke alle stipendpenga på kamera.. ikke pc. Gode kameraer har som oftest skolen. Der jeg går har de 6 stk D60 og 2 stk D80 - som forøvrig lånes flittig ut dersom elenvene trenger det, sammen med passende objektiver (70-200mm f/2.8 bl.a. ) Men jeg vil ha mitt eget gode kamera! Ikke et lusent D60. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hehe, ser den. Kjøpte meg selv et Pentax K200D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Ha ha, tallfreaken i meg liker denne dagen 12:34:56 07.08.09 Blir bra ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Får media og kom. låne bærbar pc igjennom de tre årene? Ja, det får de - men de vi fikk var hvertfall rrruuuubbbisshhh.. så jeg kjøpte min egen. Du fikk jo en fuckings Dell d531, gode maskiner stabilitetsmessig, men ikke så alt for godt speccet. De nye MK-laptopene som er bestilt her virker digge på papiret: Dobbelkjerne, 4Gb ram, minst 15,4" skjerm med 1680x1050 oppløsning. Det er ihvertfall de kravene fylket kom med.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Får media og kom. låne bærbar pc igjennom de tre årene?Ja, det får de - men de vi fikk var hvertfall rrruuuubbbisshhh.. så jeg kjøpte min egen. Du fikk jo en fuckings Dell d531, gode maskiner stabilitetsmessig, men ikke så alt for godt speccet. Ja, det skal de ha - de tåler litt av hvert. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Er det specs til elevmaskiner TøseGuri? I så tilfelle er det slett ikke verst. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Er det specs til elevmaskiner TøseGuri? I så tilfelle er det slett ikke verst. Tydelig at Akershus prioriterer mer enn Holmestrand, vi fikk absolutte laveste specs - 2 GB RAM, 1280x800, innebygd skjermkort, og noe jeg mistenker er en singelcore med HT. ..yter dog bedre enn stasjonærene vi fikk, faktisk. Det overrasket meg litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Spec til maskiner som skal brukes til MK. Dedikert skjermkort, og ikke innebygget drit var også en av kravene mener jeg å huske. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Spec til maskiner som skal brukes til MK.Dedikert skjermkort, og ikke innebygget drit var også en av kravene mener jeg å huske. Jeg fant det underholdende at min snart 3 år gamle HP-maskin banket våre splitter nye elevmaskiner i PCMark Gleder meg dog til nye Dellen er på plass. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Ich need billig mus/tastatur! Tråtlaust! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Spec til maskiner som skal brukes til MK.Dedikert skjermkort, og ikke innebygget drit var også en av kravene mener jeg å huske. Jeg fant det underholdende at min snart 3 år gamle HP-maskin banket våre splitter nye elevmaskiner i PCMark Gleder meg dog til nye Dellen er på plass. Hva slags Dell har du bestilt deg? Bestilte opp noe Dell i går, 35 stykk E5400. De er egentlig litt pene, liker designet på de. og noe jeg mistenker er en singelcore med HT.Temmelig sikker på at det er den dobbelkjerne i den Dell maskinen du hadde Endret 7. august 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Wikiwato: hva er så lusent med et D60? Etter lanseringen av 35/1.8 af-s er det jo ingen grunn til å velge dyrere enn D60 om man ikke har behov for ergonomien eller iso-ytelsen i et større Nikonhus. Plastikkhus er kjekt, de veier lite. Når man nå får grei fastoptikk til en god pris så skal det mye til for at man *trenger* mer enn det et enkelt hus gir. Selv har jeg D80+diverse optikk og ser at om jeg skulle valgt på nytt hadde jeg vurdert d40+35/1.8 seriøst. Man trenger ikke kjapp tilgang til samtlige funksjoner for å være kreativ. Er man gadgetfreak så tar man fort av med fotoutstyr, selv om det egentlig ikke har noe å si for resultatet. Greit nok om man har råd til det, men man bør tenke seg om to ganger før man gjør det når man ikke har god råd. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Gleder meg dog til nye Dellen er på plass.Hva slags Dell har du bestilt deg?Studio XPS 16 og noe jeg mistenker er en singelcore med HT.Temmelig sikker på at det er den dobbelkjerne i den Dell maskinen du haddeHehe, ja det er nok det - men virker ikke sånn Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Ich need billig mus/tastatur! Tråtlaust! Clas Ohlson, eller evt Europris. Men da får du tilsvarende kvalitet da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Gleder meg dog til nye Dellen er på plass.Hva slags Dell har du bestilt deg?Studio XPS 16 og noe jeg mistenker er en singelcore med HT.Temmelig sikker på at det er den dobbelkjerne i den Dell maskinen du haddeHehe, ja det er nok det - men virker ikke sånn Er jo tross alt snakk om en sinnsykt svak dobbeltkjerne.. *grøsse* Håper du ikke blir like lite fornøyd med den som pappa ble med sin XPS 1330, Det rant nesten over for han når han fant ut at supportsenteret for XPS serien ligger i india, og de som sitter tar telefonen der er ikke alltid like god i engelsk. Og når faren min er mildt sagt dårlig i engelsk, og ihvertfall dårlig til å forklare PC-problemer på engelsk. La oss bare si at den samtalen førte sånn ca. ingensteds. Endte med at han ringte Dell her i Norge og truet til seg en tekniker, og fikk han til å bytte ut nesten alt i maskinen. Endret 7. august 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Elsker hvordan bussene fra Orkanger til Trondhjem absolutt ikke koordinerer med kinoen Skal på Public Enemies klokka seks, en buss går fire og er fremme fem, den andre går fem og er fremme seks. Liker ikke å henge i Trondhjem når jeg ikke har nok penger til å shoppe Samme når vi skal hjem, går en kvart på ni, en kvart på ti etc. Med min flaks er filmen ferdig kvart på ni, så blir det å vente en time til ... -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg