Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 He he, okay. Jeg blir stadig vekk gjenkjent av folk jeg ikke aner hvem er. Hovedsaklig når jeg er i Trøndelag, men ble gjenkjent noen ganger da jeg var på landstreffet i Kongeparken i 07. Ellers har sommeren vært ganske så bra, masse herlige festivaler og slikt Hva med deg? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Helt grei;) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Kloka tre allerede:O Tror det går mot døgning gitt! Noen som synes 25 grader på soverommet er behagelig? Fy faen, svetter bare jeg skal slå av lyset jo. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Er på "mini-lan" så tror vi også skal døgne. Men som regel sier vi at vi skal døgne, for og så ligge i søvne i 6-tida. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Kloka tre allerede:O Tror det går mot døgning gitt! Noen som synes 25 grader på soverommet er behagelig? Fy faen, svetter bare jeg skal slå av lyset jo. Nei fydda, jeg foretrekker 15-17 jeg Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Nå skal jeg og katten se Historier fra Krigen DVD2 Ah, kunne tenkt meg noe sånt jeg også. Har Historeier fra Krigen 1 - 4. Den største filmsamlingen fra krigsårene. Har lyst på hele serien til "Nordmennes Egen Histore" Spesielt den om Vestlandet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Ellers har sommeren vært ganske så bra, masse herlige festivaler og slikt Hva med deg? Det har blitt noen innenlandsturer, men ellers har jeg bare tatt det tilbakelent og så hedonistisk som mulig. God mat, godt vær og godt folk, helt topp! Var du på Hove eller? Edit: Forøvrig anbefaler jeg DVD-serien "The World at War". Til sammenlikning med søppelet man får kjøpt på posten holder den en viss kvalitet. Endret 7. august 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Ah =) Nei, jeg var først på Steinkjerfestivalen, så på Gladmaten og så på Storåsfestivalen. Nå gjenstår muligens Pstereo i Trondhjem og Døgnvill i Tromsø Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Var du på hove fargoth? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Bah, jeg må ha myggspray eller noe. Rommet mitt har et yrende dyreliv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 I has canadian bacon on monday! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Var du på hove fargoth?Nei, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 lol Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 You know what i hate? A pussy with a gun in his hand. *knask* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Woo, da har jeg funnet et nytt alternativ til jippii! Viwawa ^^ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Etter å sett en DVD, laget lekeplass til katten, kasta noe søppel og svart litt folk på FaceBook.... What to do... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Da spiller vi Joker Nord! Endret 7. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Da spiller vi Joker Nord! Hahahahaa, nydelig. :# Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 det var litt morro . har snudd døgnet totalt så jeg er blitt ganske flink på å finne ting jeg kan gjøre på internett uten andre mennesker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har sol.exe jeg. Holder i massevis ^^ Om ikke, så har jeg også Something Awful Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg