Skogli Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nå skal jeg og katten se Historier fra Krigen DVD2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Pøh, du bare prøver å LURE meg. I'm not falling for it. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg fant forresten en meget vanskelig konsentrasjonstest. Se om dere klarer denne!| Pøh, hun var jo ikke fin engang. Jeg klarte det på alle forsøkene mine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 og Zopiclone Actavis 5mg vil ikke funke...Prøv å kombiner med paracet. Da øker du virkningsgraden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 og Zopiclone Actavis 5mg vil ikke funke...Prøv å kombiner med paracet. Da øker du virkningsgraden Prøv også å kombiner med LSD, pleier å funke ganske bra da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Prøv også å kombiner med LSD, pleier å funke ganske bra da.Prøv å kombiner LSD med mora mi så får du en skikkelig bad trip. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg ser nå på en fin side, der damer har på webcam mens de leker litt.Jeg ble linket til en slik en i gårkveld. Man kunne gi tips om man ønsket det, og folk småtippet (typ 10-100kr) ved jevne mellomrom. Etter å ha kikket der et par minutter tipper plutselig en eller annen dude henne rundt 30.000 kroner. :!: Hun ble mildt sagt sjokkert.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kombiner LSD med The Beatles så får du dette: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nå skal jeg og katten se Historier fra Krigen DVD2 Ah, kunne tenkt meg noe sånt jeg også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg ser nå på en fin side, der damer har på webcam mens de leker litt.Jeg ble linket til en slik en i gårkveld. Man kunne gi tips om man ønsket det, og folk småtippet (typ 10-100kr) ved jevne mellomrom. Etter å ha kikket der et par minutter tipper plutselig en eller annen dude henne rundt 30.000 kroner. :!: Hun ble mildt sagt sjokkert.. fargoth! Ferien over? ^^ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva skal jeg finne på? Er ikke trøtt. Kjeder meg. Osv... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) fargoth! Ferien over? ^^ Jepp, det er den. Forøvrig var jeg på gladmat ja, men jeg så ikke deg noen av dagene. Jeg så derimot grillkongen stå å patte å pese i egen grillos. Endret 7. august 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hvem er han Grillkongen som er i reklamesnutter nå for tida på P4? Han høres asiatisk ut og snakker hele tiden om å Guwille fordi han er guwillkongen. Sliter med R'ene tydeligvis. Endret 7. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Les: http://www.grillkongen.no/cgi-bin/grillk/i...name=Om%20Craig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja, han guiller hele året. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 fargoth! Ferien over? ^^ Jepp, det er den. Forøvrig var jeg på gladmat ja, men jeg så ikke deg noen av dagene. Jeg så derimot grillkongen stå å patte å pese i egen grillos. Aha. Jeg så mange folk, men siden jeg ikke aner hvordan du ser ut, så vet jeg ikke om jeg så deg. Så ham jeg også. Og Hana og Tjelta. Og for mange horer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nei faen heller, nå går jeg og legger meg. Skal ikke stå opp før mandag tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nei faen heller, nå går jeg og legger meg. Skal ikke stå opp før mandag tror jeg. God idè Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Aha.Jeg så mange folk, men siden jeg ikke aner hvordan du ser ut, så vet jeg ikke om jeg så deg. Så ham jeg også. Og Hana og Tjelta. Og for mange horer. Om jeg engang treffer på deg skal jeg nok åpenbare meg. Jeg ser titt og ofte brukere fra forumet rundt om, gardkarlsen trasker f.eks ofte rundt i sentrum. Hatt en knakende god sommer så langt? -- Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kloka tre allerede:O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg