Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så null frimerke? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det er normen på slike brev, ja. Og er det ikke et symbol oppe i høyre hjørne hvor det står "Distribuert av Posten Norge"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nope, ergo the question. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det kan du se på brevet. Det som frimerket skal være skal det stå "Betalt av Mottaker" eller noe i den dur. Står hvert fall noe der hvis det er "frimerkefritt" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Du er gal. GAL! Du er neppe som synes det i situasjoner, men denne sommervarmen tar livet av meg snart. ARGH. Jeg har 15 grader og lett regn, jeg stortrives med sommer Ideell tempratur er maksimum 15 grader. Alt over er høgg. Jeg er helt enig. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Må man sette på frimerke på brevet man skal sende til lånekassen?(kommer ikke på at jeg gjorde det ifjor) Du trenger ikke å sette på frimerke, men da blir Lånekassen ilagt en straffeporto som er langt større enn prisen for ett frimerke. Så hvis du vil spare penger for Lånekassen setter du på frimerke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Lurer på hva jeg velger og gjøre . Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hjemme fra sykkeltur! Ble visst 163 km. Jeg har vondt i knea og låra og har ikke følelse i lillefinger og ringfinger på venstre hånd. Ellers er det bare flott! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Helvete, Canal Digital har gitt meg en defekt parabolboks... :S Testa alt, flere hoder til parabolen, og nye koblinger til hode og boksen. Trudde det var ledningen, men testa den med et bilbatteri og en lyspære og fikk kontakt... Hmm... Får ikke mer en 8% signalstyrke uansett om ledningen er koblet til eller ikke... Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg koser meg utrolig når allsang på grensen ruller over skjermen. alle som er der virker som de IKKE vil være der. rare , vrengte , røde , skjeve tryner på hele gjengen. å de som sitter framst i rekken av apatiske ansikt ja de MÅ bare synge med om de først blir filmet eller dratt med i sangen sammen med vokalistene. Ikke kan de tekstene , ikke liker de seg der så hvordan i all verden havnet de der? Er det for å peke på seg selv i ettertid når de ser programmet? skryte vilt til venner å kjente ? Jeg skulle hatt statistlønn for å vært med. blir jeg rød å rar i trynet får jeg utbetalt ekstra pr scene rødt ansikt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hjemme fra sykkeltur! Ble visst 163 km. Jeg har vondt i knea og låra og har ikke følelse i lillefinger og ringfinger på venstre hånd. Ellers er det bare flott! Har du sykla 16.3 mil ? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hjemme fra sykkeltur! Ble visst 163 km. Jeg har vondt i knea og låra og har ikke følelse i lillefinger og ringfinger på venstre hånd. Ellers er det bare flott! Ikke dårlig! Har du blitt bitt av landeveissykkelbasillen? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Faen. Flere av harddiskene i raidet mitt holder på å dø Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hjemme fra sykkeltur! Ble visst 163 km. Jeg har vondt i knea og låra og har ikke følelse i lillefinger og ringfinger på venstre hånd. Ellers er det bare flott! Har du sykla 16.3 mil ? Ja. Over 3 dager, da. Hjemme fra sykkeltur! Ble visst 163 km. Jeg har vondt i knea og låra og har ikke følelse i lillefinger og ringfinger på venstre hånd. Ellers er det bare flott! Ikke dårlig! Har du blitt bitt av landeveissykkelbasillen? Joda. Har blitt en del sykling i sommer, men ikke så mye som jeg hadde tenkt meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Akkurat nå er livet topp. Jobbet alene hele uka (aka dobbelt så mye arbeid), og nå har jeg fri helt til mandag kveld, kom akkurat hjem og chiller med en kald pils Og skal skremme vettet av meg selv med å spille videre på FEAR 2. Endret 6. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 En disk er forsvunnet. Verken diskbehandlig eller enhetsbehandling finner den, selv om kablene står i som de skal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Neste steg: finne ut om den faktisk spinner? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Den gjør faktisk det. Dog, å kjenne etter det er vanskelig med fbd-disker, spinner så rolig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 har en gammal råtten disk som innimellom tar kvelden. bare å restarte så finnern igjen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har en ganske ny en som detter ut av og til. EG BLER SÅ SINTE :realmad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg