Trygve Onnestad Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 vg.no beviser nok engang hvor tilbakestående de er . ja , fisken var så stor at vi måtte legge ut bildet sidelengs Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Chicken go cluck cluck cow go moo! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 my ass go SQUIRT and my mouth go buuurp Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 har du spøkelser i brunøye ? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 ? Om jeg har et spøkelse i brunøyet ? hehe Om det er gass du tenker på så ja, hender det kommer noen rier . Breathe, push , push , push , breathe Men om du tenkte på at jeg har fanget et spøkelse/ånd inni rektum så nei. hadde tatt seg ut å klø seg i ræva da, POFF* Hva ønsker herren idag ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Jeg kommer herved med følgende uttalelse. Ja takk til flere jenter i hotpants og bikinioverdel! Gikk forbi noen skjønnheter idag på vei hjem fra jobb... Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Men om du tenkte på at jeg har fanget et spøkelse/ånd inni rektum så nei. hadde tatt seg ut å klø seg i ræva da, POFF* Hva ønsker herren idag ? Et ønske fra onden i rompa.. Det vil ingen vite! ;P Edit: Enig med overstående! Fler jenter i bikinioverdel! DIGG! Endret 6. august 2009 av danielsn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Men om du tenkte på at jeg har fanget et spøkelse/ånd inni rektum så nei. hadde tatt seg ut å klø seg i ræva da, POFF* Hva ønsker herren idag ? Et ønske fra onden i rompa.. Det vil ingen vite! ;P Edit: Enig med overstående! Fler jenter i bikinioverdel! DIGG! What!? Liv i deg Daniel? Og si meg, har ikke du dame? Er det nå jeg skal lenke dette innlegget til den bedre halvdel? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har dame ja! men må da være lov å ha damer i bikini rundt seg for det deilig å se på da ^^ Meg er det liv i hver dag til og fra jobb (begynner å bli litt treigt å sitte på toget, så drar med meg lappisen) xD Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 høh ! Skjeldent det tar over 6 timer å fylle opp 1 side med forumposter på DNFK. men i dag er visst et unntak . HVA ER DET FOLK DRIVER MED ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 kjeder seg med andre ting... men uansett Slimda BILDER! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Ca en flaske cola igjen. Orker jeg å dra på butikken for å kjøpe mer? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Ca en flaske cola igjen.Orker jeg å dra på butikken for å kjøpe mer? Bedre med kaffi. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Ca en flaske cola igjen.Orker jeg å dra på butikken for å kjøpe mer? Flaskecola? JA! Six-pack! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Ca en flaske cola igjen.Orker jeg å dra på butikken for å kjøpe mer? Bedre med kaffi. Æsj. Har ikke det uansett. Ca en flaske cola igjen.Orker jeg å dra på butikken for å kjøpe mer? Flaskecola? JA! Six-pack! Sånn der firepakkning med Cola som man kjøper på ICA. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 omg! her sitter jeg med en kald glass cola og hører på musikk så kommer det plutselig "LOTTA! Med nytt album!" Snakk om å ødelegge en vakker kveld Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Ca en flaske cola igjen.Orker jeg å dra på butikken for å kjøpe mer? Flaskecola? JA! Six-pack! Sånn der firepakkning med Cola som man kjøper på ICA. Glassflaske mente jeg. Six pack. Take it... OR LEAVE IT! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Ca en flaske cola igjen.Orker jeg å dra på butikken for å kjøpe mer? Flaskecola? JA! Six-pack! Sånn der firepakkning med Cola som man kjøper på ICA. Glassflaske mente jeg. Six pack. Take it... OR LEAVE IT! Tror ikke de har sånt der. :/ Orker ikke dra 8 mil for å komme meg på rema for å kjøpe det. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Tror ikke de har sånt der. :/Orker ikke dra 8 mil for å komme meg på rema for å kjøpe det. Selvfølgelig drar du 8 mil for å kjøpe det. Jeg hadde dratt jorda rundt - 2 ganger! Kanskje 3 ganger! - For å kjøpe meg en six-pack med glasscola. Deretter et par minutter i frysern og den er extremely drinkable. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Jada, hadde sikkert gjort det. Men jeg er bare 16 og har ikke lov å kjøre bil uten at en foresatt er sammen med meg. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg