Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
43 minutter tror jeg ikke :hmm: hvertfall ikke for mitt forekomme...

Nå er jo dette et gjennomsnittelig tall. Hvis du legger sammen alle gangene du snur deg når du går forbi ei fin dame, så blir det en del :p

Nei, når jeg tenker etter blir jo det litt lite, man prater jo med damer og :hmm: Nei detta skal jeg finne ut av en dag :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
La oss menn nå nyte livet og alle de goder det måtte ha. Det være seg pene damer med nice damer med snerten rumpe som går forbi eller god rødvin. Which reminds me. Brb. Fylle opp glasset.

Så lenge det er snakk om å bare se på en som går forbi. Dere kan godt få overta fødelsegreier og menssmerter og nyte det også :D

Edit: Hvor mange år tilbringer bifile på å se på damer/menn da?

Kattene lengre oppe var snåle og søte. ^^

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Værre mannskjit skal man faen meg lete lenge etter.

Rett som det er så "detter" den der jævla kabelen ut en millimeter også slutter plutselig faenskapet å virke.

Har prøvd å bytte kabel, men til ingen nytte.

:realmad: EG BLER SÅ SINTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 :realmad: :realmad: :realmad:

Men på den mer positive siden, 1080p filmer er så fantastisk god kvalitet. ^^

Endret av Kexxy er Sexxy!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Han steike altså.

Hvor får man kjøpt en sånn?

Veeel!.. Godt spørsmål.. :p Har fulgt med flere av mine hovedkort, men det ser ut til at Netshop har (http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=101238). De fleste data-butikker har sikkert og du klarer sikkert å finne en billigere også.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...