Midnight_walker Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 43 minutter tror jeg ikke hvertfall ikke for mitt forekomme... Nå er jo dette et gjennomsnittelig tall. Hvis du legger sammen alle gangene du snur deg når du går forbi ei fin dame, så blir det en del Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 La oss menn nå nyte livet og alle de goder det måtte ha. Det være seg pene damer med nice damer med snerten rumpe som går forbi eller god rødvin. Which reminds me. Brb. Fylle opp glasset. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg er aldri på kjøpesentere..bare glaner på toget jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 43 minutter tror jeg ikke hvertfall ikke for mitt forekomme... Nå er jo dette et gjennomsnittelig tall. Hvis du legger sammen alle gangene du snur deg når du går forbi ei fin dame, så blir det en del Nei, når jeg tenker etter blir jo det litt lite, man prater jo med damer og Nei detta skal jeg finne ut av en dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) La oss menn nå nyte livet og alle de goder det måtte ha. Det være seg pene damer med nice damer med snerten rumpe som går forbi eller god rødvin. Which reminds me. Brb. Fylle opp glasset. Så lenge det er snakk om å bare se på en som går forbi. Dere kan godt få overta fødelsegreier og menssmerter og nyte det også Edit: Hvor mange år tilbringer bifile på å se på damer/menn da? Kattene lengre oppe var snåle og søte. ^^ Endret 5. august 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Førbannade mannskjit harddisk. Forp... faenskap. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Yess, harddisker gjør meg sprø. Men så føler jeg nå at jeg har en del av de nå Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Værre mannskjit skal man faen meg lete lenge etter. Rett som det er så "detter" den der jævla kabelen ut en millimeter også slutter plutselig faenskapet å virke. Har prøvd å bytte kabel, men til ingen nytte. EG BLER SÅ SINTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 :realmad: Men på den mer positive siden, 1080p filmer er så fantastisk god kvalitet. ^^ Endret 5. august 2009 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jo mer harddisker du har, jo mer klatt , er iallefall min erfaring Endret 6. august 2009 av VetatioN Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Etter å ha snakka med skagen og wheelman på msn så er jeg redd for å gjesteposte på forumet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Etter å ha snakka med skagen og wheelman på msn så er jeg redd for å gjesteposte på forumet. Hvorfor det:o At de kan se IP-en din? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 [img*]http://store.mo-co-so.com/images/2x%20locking%20SATA%20cable.jpg[/img*] Han steike altså. Hvor får man kjøpt en sånn? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg skal håndvaske en singlet. Hvordan gjør jeg det egentlig? Fyller varmt vann i en balje, heller i vaskepulver, rører rundt og lar det stå over natta? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvorfor det:o At de kan se IP-en din?Adrian viste meg hvor lett det var å søke på ip Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 [img*]http://store.mo-co-so.com/images/2x%20locking%20SATA%20cable.jpg[/img*] Han steike altså. Hvor får man kjøpt en sånn? Veeel!.. Godt spørsmål.. Har fulgt med flere av mine hovedkort, men det ser ut til at Netshop har (http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=101238). De fleste data-butikker har sikkert og du klarer sikkert å finne en billigere også.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Hvorfor det:o At de kan se IP-en din?Adrian viste meg hvor lett det var å søke på ip Speaking of that. Veit du om en god side/et program for og gjøre det? Endret 6. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Speaking of that. Veit du om en god side/et program for og gjøre det?Egentlig ikke. Jeg fikk bare se en print screen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg