Blekk. Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Var i Ålesund i dag, også glemte jeg å lade opp iPoden til bilturen! Hørte i 20 minutter før den gikk tom for batteri. Men kjøpte ny mobil da. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) På jobb bruker vi XP SP1 av kompabilitet og stabilitets-hensyn. ?? Endret 5. august 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har oppdatert augustfesten. Og igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har ikke anelse hva augustfesten er. Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 På jobb bruker vi XP SP1 av kompabilitet og stabilitets-hensyn. ?? De er ikke koblet til internett bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Dere har vel endel "sær" programvare på jobben din Duke, hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Er dette en bra skjerm i forhold til prisen? Tror jeg skal kjøpe 2 sånne og satse hardt på dualscreen =D TøseGuri: Alt ved jobben til Duke er sært Endret 5. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg vet, har vært på besøk der. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg må være seriøs og si. Hvordan i helvete kan den dama tro hun synger bra? http://www.youtube.com/watch?v=R3pcAOyBzDo...player_embedded Jeg skjønner det bare ikke. Det er nå vel rimelig opplagt at det der er en spøk. Og det er jo uansett bare noe ei jente har slengt opp på Youtube, så det er fint lite å bry seg om. Om du vil gjøre narr av noen, gjør narr av Brokencyde. I'm Not a Fan.. But the Kids Like It! solgte 6000 kopier førsten uken, noe som er ganske så utrolig, tatt i betraktning at jeg har hørt bedre på distriktsarrangement av UKM. Herre, UKM blir som Wacken i sammenligning. Men kudos til plateselskapet for å ha funnet en måte å tjene penger på uten å ta så mye som ett øre fra noen som faktisk liker musikk. Endret 5. august 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hun dama kødder faktisk ikke. Se på profilen og videoene! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 duuuude! ny tv! Si grattis! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hun dama kødder faktisk ikke. Se på profilen og videoene! Det er akkurat det som får meg til å tro at det tull. Alt skriker jo SATIRE. Dette er hva man kaller et ekte makkverk (ha i bakhodet at de er ganske populære i USA): Få også med deg denne videoomtalen. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 duuuude! ny tv! Si grattis! Grattis Mikkel. Funket dårlig å kaste spells på deg tidligere i dag . du fikk tven likevel Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Mikkel er du hjemme inatt? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 BrokeNCYDE, er det de som har den videoen hvor de bare står på samme plass hele tiden mens en fyr skrirker en cp lyd i vær setning i sangen? Kanke tro de er populære en plass. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som vet om det går tog fra Hamar til Tusenfryd? eventuelt Ås? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg