Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ha ha Ultima Thule er forresten ufattelig bra ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg må være seriøs og si. Hvordan i helvete kan den dama tro hun synger bra? http://www.youtube.com/watch?v=R3pcAOyBzDo...player_embedded Jeg skjønner det bare ikke. Haha, sjekk live giggen hennes! På slutten står det følgende tekst: written by Lori and Suzi Cramp, from MMVTV plus during this performance the band stuffed up on the music so it was a big laugh at the end of the song hahaha! Wtf. Det faller deg ikke inn at det er fordi at du synger helt jævlig nei? Problemet er jo bare at hun blir spilt på radio osv der borte. Det er helt utrolig! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nå er jeg også med i 100x100-klubben! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) wici--o Endret 5. august 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 "Herregud jeg fikk gåsehud når jeg hørte hvor flink han er, selv om han mangler en arm." Hva har det at han mangler en arm å gjøre med om han er flink til å rappe eller ei? oO Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tenkte det samme akkurat nå smurf Yay, jeg fikk Commandos til å funke, det bare går ikke an å lagre Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) GAL AV LENGSEL edit: kan ikke rappe og yo-e med bare en arm da det veit jo alle Endret 5. august 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg må være seriøs og si. Hvordan i helvete kan den dama tro hun synger bra? http://www.youtube.com/watch?v=R3pcAOyBzDo...player_embedded Steffengd synger bedre Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg må være seriøs og si. Hvordan i helvete kan den dama tro hun synger bra? http://www.youtube.com/watch?v=R3pcAOyBzDo...player_embedded Jeg skjønner det bare ikke. Haha, sjekk live giggen hennes! På slutten står det følgende tekst: written by Lori and Suzi Cramp, from MMVTV plus during this performance the band stuffed up on the music so it was a big laugh at the end of the song hahaha! Wtf. Det faller deg ikke inn at det er fordi at du synger helt jævlig nei? Problemet er jo bare at hun blir spilt på radio osv der borte. Det er helt utrolig! Sant. Hun nekter og innse at hun synger helt jævlig. Hvorfor blir hun spillt på radio, i don't get it. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Veldig mange folk som ikke kan synge blir spilt på radio og tror de er populære. Dette gjelder særlig folk som har vært på TV og tror de har blitt superstjerner over natta. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 jeg burde synge på radio og tv å bli superstjerne over natta Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hun sier i tillegg at hun lever av musikkkarrieren sin. How is dat possible? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Så lenge du ikke melder deg på Idol eller Popstars Men jeg syns folk burde få Jan Teigen på TVen igjen, og Småstjerner i sikte-isen i butikkene igjen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 haha jeg kan ikke synge i det heltatt. liker ikke å høre meg sjøl snakke en gang Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er svært få personer som liker, gitt. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg elsker det, men vet jo hvor elendig jeg er. Både synger og danser ved enhver anledning. Såfremt det er passende, selvfølgelig. Endret 5. august 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Syns det er veldig mange personer som liker å høre seg selv snakke. Om de ikke gjorde det, burde de holde mer kjeft >< Jeg elsker å synge, og jeg vet at jeg ikke har sangstemme i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Morn ja! Tjukkebolla i andre etasjen burde faen meg lære seg at støvsuging foregår på dagen, ikke klokka halv tolv til kvart på ett om natta Det er da du skal kjøpe deg sånn gassfløyte ting. Så tuter du i vei i 5 tiden om morgenen. :3 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Oioioi så mye som skjedde her! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har oppdatert augustfesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg