L4r5 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Apropos random: På wacken så hadde jeg og en nederlender og noen andre det jævlig gøy med å gå rundt å spørre folk om de var en bil. For vi ville til McDonalds. Faktisk så var det en som svarte at ja, han var en bil. Han tok nederlenderen påå ryggen og sprang en lang runde på campen. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Den nye tatoveringen din er vel også litt random er den ikke ? Endret 5. august 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Apropos random: På wacken så hadde jeg og en nederlender og noen andre det jævlig gøy med å gå rundt å spørre folk om de var en bil. For vi ville til McDonalds. Faktisk så var det en som svarte at ja, han var en bil. Han tok nederlenderen påå ryggen og sprang en lang runde på campen. Hahahah! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Den nye tatoveringen din er vel også litt random er den ikke ? Litt?! Lars: jeg føler med deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Føler med han? Det er jeg som måtte gå rundt med en kjæreste mned 50 cent-tatovering på Wacken! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Fylket er litt rasshøl på det punktet tror jeg Kommer vel en dag da de ikke trenger oss her lenger xD Akkurat. De prøver seg på dette her hos oss også, den dagen det skjer - da finner jeg meg en ny jobb før de rekker å få sagt, antidisestablishmentarianism. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Ok, jeg føler med deg og, Anfall. Så flaut det må ha vært! Lars: Cover-up asap! Forbrukslån ftw! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Takk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Gah. Jævla allergi >< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Lars: Cover-up asap! Forbrukslån ftw! Som allerede avslørt i den andre tråden så var det heldigvis bare airbrush-tattoo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Forbrukslån er scary..jeg har betalt småbeløp hver mnd på et 13000 forbrukslån i mange år, og det er fortsatt nesten like stort som når jeg startet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 derfor ikke ta forbrukslån... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jeg må være seriøs og si. Hvordan i helvete kan den dama tro hun synger bra? http://www.youtube.com/watch?v=R3pcAOyBzDo...player_embedded Jeg skjønner det bare ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Hva er så ille med å ha tatovert Che Guevara egentlig? Da jeg tok min Che-henna for et par år siden, fikk jeg fire negative for hver positive kommentar Ikke det at det stopper meg fra å leke med tanken om å forevige ham på en legg sammen med et binært mattestykke og et par huldre, men ... En kompis av meg sier han skal ha Kim Jong Il, må da uansett være verre Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 NÅ SKAL VI SKILLES JOHANNE! Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 En iskald pils ute i sola.. nam! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Lurer på om jeg skal rusle ned og ta bilder av havaristen i dag jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Lurer på om jeg skal impregnere joggeskoene mine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Da kan du komme og vasse litt i strandkanten her. Finfin oljeimpregnering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg