Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

God morgen dnfk, jeg er som vanlig alt for trøtt.

 

Til tross for at jeg har fått meg en times ekstra søvn, siden jeg skal på jobb 9 og ikke 8 som jeg normalt begynner.

Lenke til kommentar
Jobb er kjedelig i disse dager. Elevene starter ikke før om 13 dager eller no slikt -__-"

Er ikke noe å gjøre i det hele tatt her x(

For dem som enda har så vel.. Elevene starter ikke før om nesten to uker her heller, men vi har absolutt mer enn nok å stri med, for å få skolen operativ før de kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg kjeder meg også, spesielt siden jeg ikke har jobb enda. Hadde min siste dag som lærling forrige fredag og er nesten deprimert allerede :p

 

edit: Men som et lite lys i tunellen, så ble jeg oppringt av forrige jobb og fikk spørsmål om jeg ville ha feriepengene mine utbetalt i år eller neste år. Noe jeg sikkert kommer til å angre på neste år, men jeg trenger det virkelig nå så.

Eneste aktuelle stilling som jeg har søkt på til nå, krever litt over en times pendling hver vei. Men men. Uansett bedre enn å sitte og ta imot telefoner på taxisentralen.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Nuvel, vi har fått et par paller med datamaskiner som skal klargjøres før skolestart, så litt å gjøre har vi vel. Men det er jo tross alt bare image, navn, domeneinnmelding, låsing av bios, fjerning av oppstartsalternativer, merking og slike ting som må gjøres da. Altså ting man gjør i blinde.

Vi fikk de og i går, men vi trenger bare gi de ett image og stable de på en sikker plass :fun:. NTFK er smart vettu som bestiller pc-er som er ferdig med BIOS og markering.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...