Skjelvgråt Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Hehe! Så jeg er den første? men jeg er på mobilen nå! Så kanke ta opp reklamen;) Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Veldig godt skrevet iallefall, Datasmurf! Hehe, du traff blink der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 He he, ja, det er du. Tufte, ja, jeg vet. Det er noe som har irritert meg lenge Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Hun heter forresten sevenlotta på nettby. Huff sier nå jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 God kveld, Tomat-Ulf. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Nå slåss to katter utenfor her..høres ut som unger som skriker..sprøtt å høre på. Ikkenoe søt mjauing, nei. Endret 5. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 God kveld, fargoth. Hvordan føles det å være tilbake i DNFK? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Huff. Sitter her med en halvliter trasig øl. Sofiero, svensk sterkøl av typen billig og "bra" - altså det smaker verre enn tuborg. Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 God kveld Tomat-Ulf og Fargoth. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) God kveld, fargoth. Hvordan føles det å være tilbake i DNFK? Foreløpig arter det seg som en skrekkblandet fryd. Men det fint å se igjen kjente kvalitetsbrukere. Forøvrig har jeg bitt meg merke i at du nå kommer i 100x100 piksler, jeg må si jeg er skeptisk til denne reformasjonen. Har det skjedd noen andre omveltninger de siste ukene? Endret 5. august 2009 av fargoth Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Tror nok ikke at du har gått glipp av noe. Kan kanskje nevne at fredrik har blitt brukerombud. Dotten har skrevet en oppsummering av... noe, og det kan leses her. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Long time no see, fargoth! Skjedd der i det siste? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Se der, brukerombud og greier. Forøvrig deilig å se deg igjen, Tomat Ulf. -- Morn morn, The Duke og WheelMan. Jeg har hatt meg en velfortjent ferie, men nå er jeg blitt innhentet av hverdagen igjen. Ellers er jeg blitt en måned eldre og har fått en smakfull tan. Jeg har også kjøpt en roomba for å slippe manuell støvsuging. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Ulempen med Roomba er at du må rydde gulvet før du starter den Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Lite natteliv her ser jeg Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Neeeshda. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Nei.. da køyer jeg heller.. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Er morell/kirsebærsesongen over? ;( Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Samme her. Prekas.. ..eller skal jeg lage meg en nattburger? Y/N? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Hmmm, burde vel kanskje lagt meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg