Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrev mer, se øverst. Ja, jeg kommer til og fortsette med å skrive ting til hu er borte fra spotify. Kanskje frekt og skrive ja, men er like frekt og torturere ørene mine.

 

http://img200.imageshack.us/i/gaasdasfasfsafas.jpg/

 

Stakkars Lotta, hun er nok lei seg nå ja. :(

 

Ja! Det håper jeg da virkelig!

 

Jeg óg hater den reklamen, men det er jo bare å skru ned lyden.

Jeg mener at du skal slette de gjestebok-innleggene, og si unnskyld til henne. Hadde du likt at noen hadde sagt stygge ting om deg???

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Nei! Frekt og skrive. Muligens. Nei jeg hadde ikke likt det hvis noen hadde sagt det til meg! Men det er hun som lager drittmusikk og ikke jeg! Det er hun som torturerer oss med reklamen sin og ikke jeg.

 

Var selfølgelig en spøk (trodde du skjønte det med smileyen), hater henne like mye som deg. :!:

Lenke til kommentar
Kan dere ta opp reklamen? Har betalt for Spotify, kunne vært interessant å hørt den... Dere har hypa den opp grundig, så håper den er så råtten som dere vil ha den til :p

 

Går det an å gjøre det med "lydinnspilling", som er på PCen?

Da kan jeg ta den opp neste gang den kommer. :) (fant den ikke i historie)

Lenke til kommentar
"Ofte lurer jeg på om Nettby egentlig er et samlested for crazy catladies, hestegale jentunger fra 9 til 39 og alenemødre i alle aldre."

 

Godt skrivd forresten, Quakecry.

 

Den tok jeg hos datasmurf!

Dæven, jeg er sjokkert over at noen faktisk husker å si hvor de finner ting.

Du er den første :p

 

Alle de som har tatt bildene mine og diktene mine og slikt har ikke nevnt et ord om hvem som er opphavsmannen bak de, selv om det ikke burde være det vanskeligste å finne ut :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...