Fisk1 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 "Sett inn it - there + rett form av to be:____ a long time ago. ____ two dogs in the garden yesterday. ____ a time and place for everything." Ikke akkurat hva jeg forventer av sisteåret på videregående. "Sett inn it - there + rett form av to be: It are a long time ago. Thar be two dogs in the garden yesterday. It's to be a time and place for everything." Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Åfyfaen. Tipper jeg stikker å pusser tanna litt. Bare sånn til info. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Pøff. I god jamaica-stil skal man skrive "It be" på alle de der. Det er ganjaen som prater. Ikke hør på dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Åfyfaen. Tipper jeg stikker å pusser tanna litt. Bare sånn til info. Har du bare en? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Åfyfaen. Tipper jeg stikker å pusser tanna litt. Bare sånn til info. godt at det er noen som pusser daglig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Pirat! EplePirat. Mhm. Kanskje på tide å skifte nick? xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Pirat! EplePirat. Mhm. Kanskje på tide å skifte nick? xD er det epledrage, eller eplepirat? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Pirat! EplePirat. Mhm. Kanskje på tide å skifte nick? xD ork. Epleork. jepp, på tide å skifte nick. Lurer på om jeg skal skifte nick til Krutten. Espen: hhee ja, men jeg skjønenr ikke vorfor!!!?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Epletøs er mye bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Pirat! EplePirat. Mhm. Kanskje på tide å skifte nick? xDer det epledrage, eller eplepirat?Når jeg vandrer blant mennesker er jeg Eplefe. Når jeg er på oppdrag er jeg EpleDrage. Når jeg er på oppdrag og vandrer blant mennesker (eller er med morssiden av slekten) er jeg EplePirat. EDIT: Også når jeg er med forloveden min er jeg Epletøs. Endret 28. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Damn. I R TEH HUNGRY! Har ikke spist siden i går på jobb. Og da spiste jeg løkringer og drakk milkshake Tror kanskje jeg skal gå opp og lage meg mat Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Damn. I R TEH HUNGRY! Har ikke spist siden i går på jobb. Og da spiste jeg løkringer og drakk milkshake Tror kanskje jeg skal gå opp og lage meg mat høres ut som sunne spisevaner HJEM FRA JOBB!!!! snakkes folkens Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tror det er en god ide. Jeg må å skaffe mat. Spiste igår klokken 22:00 sist ca. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Pirat! EplePirat. Mhm. Kanskje på tide å skifte nick? xD ork. Epleork. jepp, på tide å skifte nick. Lurer på om jeg skal skifte nick til Krutten. Espen: hhee ja, men jeg skjønenr ikke vorfor!!!?! Haha, genialt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Damn. I R TEH HUNGRY! Har ikke spist siden i går på jobb. Og da spiste jeg løkringer og drakk milkshake Tror kanskje jeg skal gå opp og lage meg mat høres ut som sunne spisevaner HJEM FRA JOBB!!!! snakkes folkens Hva er usunt med å spise sjeldent? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Irriterer meg at man ikke kan skifte nick oftere enn hver 6mnd. Angrer på nickbyttet mitt! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Irriterer meg at man ikke kan skifte nick oftere enn hver 6mnd. Angrer på nickbyttet mitt! Haha *peke på og le* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har aldri bytta nick, jeg. Er fornøyd, og kommer ikke på noe bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bytting av nick er som regel en uting. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bare sånn til nick info: Mitt uttales ikke Rash, men Rask, som i Helene Rask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg