Slimda Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Meh. Streaming av musikk suger for en med 1mbit fra telehor. Funker fint for meg, selv over Edge. Det hadde nok fungert fint for meg og, men da til bekostning på andre tjenester. Linja mi er skikkelig råtten, og når naboene bruker nettet sitt, synker hastigheten min betraktelig nedover. Så, jeg holder meg unna enhver form for ned/opplastning med mindre det er noe jeg absolutt må ha (favorittalbum, nye spill... ), og da helst på nattestid. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 The Duke said it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Hva synes folket om remix'en av Let's Dream Together som tilslutt ble "final" ? HOSTværsnilleHOST Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg sitter akkurat nå i en diskusjon med to venninner, og har ett spørsmål til den delen av dere som har utovertiss. Hvor mange av venninnene deres kunne dere aldri pult, med begrunnelsen "hun er bare en venn"? Bare èn som overhodet ikke er aktuell (forøvrig ikke pga utsende). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg sitter akkurat nå i en diskusjon med to venninner, og har ett spørsmål til den delen av dere som har utovertiss. Hvor mange av venninnene deres kunne dere aldri pult, med begrunnelsen "hun er bare en venn"? *kremte* Et par stykker... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Den var jo så bra at jeg måtte legge den på Nettby profilen min Steffen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Eeeeeeeid! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Lurer på om det er sant at all. Finner liksom ikke noe annet om det, så det virker litt for.. rart.. til å være sant. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Googlet kjapt, og fant heller ikke noe. Tviler på at det er sant. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Hva da? Den sangen er vell ekte? Altså den 1950 versjonen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Nå har jeg sittet i en time og prøvd å laste ned Commandos Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Finner ingen info om hjalmar beck hverken på nettet eller nasjonalbiblioteket, så tviler på at det er sant. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Men hvem er han på bildet da, og hvem synger? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg sitter akkurat nå i en diskusjon med to venninner, og har ett spørsmål til den delen av dere som har utovertiss. Hvor mange av venninnene deres kunne dere aldri pult, med begrunnelsen "hun er bare en venn"? 4-5 av noen hundre Med andre ord, veldig få. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Eeeeeeeid! DETTE er eid! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Indeed. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Ah, ingenting som å skrive et langt "brev" til ei jente på nett, og få et enda lengre ett tilbake som oppmuntrer til videre samtale. Me like ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Noen som vet hvor man kan finne sånne adjektiv-historier der man putter inn ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg