Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 A faktisk. Holdt til der selv, et par hundre meter 'rett ned' fra hovedinngangen ved veien. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Uff å be pcn om å kjøre et spill fra 1998 var kanskje for mye å be om. Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Uff å be pcn om å kjøre et spill fra 1998 var kanskje for mye å be om. Hvilket er det snakk om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 A faktisk. Holdt til der selv, et par hundre meter 'rett ned' fra hovedinngangen ved veien.Ah, stemmer. Jeg skulle visst at du var der nede så hadde jeg bedt deg ta turen bort. Uff å be pcn om å kjøre et spill fra 1998 var kanskje for mye å be om. Ikke nødvendigvis. Hvilket spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Blir nok en gang overrasket over hvor liten verden er. Lå du langt fra det tårnet av handlevogner og annet dritt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Litt usikker på hvor langt det var, men det var under 100 meter. Hvis du gikk forbi noen svensker som satt nakne og hadde camp rett ved gangveien der så hadde vi (desverre) camp nesten rett ved siden av dem. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Uff å be pcn om å kjøre et spill fra 1998 var kanskje for mye å be om. Ikke nødvendigvis. Hvilket spill? Commandos Behind Enemy Lines, beste spillet fra 2. verdenskrig jeg har spillt Men ser ut som det funker. Endret 4. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Uff å be pcn om å kjøre et spill fra 1998 var kanskje for mye å be om. Fikk fint til å kjøre Fallout 2 på min maskin. Det er vel såvidt jeg husker fra 98 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Nå fikk jeg lyst til å spille Fallout 2. Og Theme Hospital når jeg tenker meg om- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Litt usikker på hvor langt det var, men det var under 100 meter. Hvis du gikk forbi noen svensker som satt nakne og hadde camp rett ved gangveien der så hadde vi (desverre) camp nesten rett ved siden av dem. Ah, da vet jeg sånn ca hvor det var. Husker å ha gått forbi en haug svensker som tilsynelatende drakk hele tida i det området du snakker om. Jaja, får ta det til neste år! Immortal er jo allerede bekreftet, så. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Uff å be pcn om å kjøre et spill fra 1998 var kanskje for mye å be om. Fikk fint til å kjøre Fallout 2 på min maskin. Det er vel såvidt jeg husker fra 98 Ah, tror dere missforstod Ikke det at det var gammelt jeg så som et problem, men at pcn ikke klarte å kjøre det. For tiden er jeg på en veldig "crappy" pc Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Litt usikker på hvor langt det var, men det var under 100 meter. Hvis du gikk forbi noen svensker som satt nakne og hadde camp rett ved gangveien der så hadde vi (desverre) camp nesten rett ved siden av dem. Ah, da vet jeg sånn ca hvor det var. Husker å ha gått forbi en haug svensker som tilsynelatende drakk hele tida i det området du snakker om. Jaja, får ta det til neste år! Immortal er jo allerede bekreftet, så. Synd X-mas-pakka er utsolgt allerede. Endret 4. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Men noen av dere som har prøvd Commandos? Anbefales "Insert CD" Wut, cdn står i for f*** Endret 4. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg får vel komme meg dit neste år. Btw, Milanjo; du har en skrivefeil på første linje i Anaal Nathrakh guiden din. Endret 4. august 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Takk for at du tar deg tid til å redde verden fra gramatisk forfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Milanjo, jeg tror jeg så deg når vi hadde vært på en butikk rett i nærheten. Husker ikke hvilken dag det var. Uansett var det mistenkelig likt på deg. Men det var så mye folk, og det var så varmt og vi hadde mye å bære på, dessuten forsvant du for i mengden av folk på motsatt side av veien, og jeg hadde sikkert vært for sjenert til å si hei. Men Lars hadde sikkert gjort det, i alle fall med alkohol i blodet. Endret 4. august 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Meh. Streaming av musikk suger for en med 1mbit fra telehor. Funker fint for meg, selv over Edge. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg sitter akkurat nå i en diskusjon med to venninner, og har ett spørsmål til den delen av dere som har utovertiss. Hvor mange av venninnene deres kunne dere aldri pult, med begrunnelsen "hun er bare en venn"? Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg sitter akkurat nå i en diskusjon med to venninner, og har ett spørsmål til den delen av dere som har utovertiss. Hvor mange av venninnene deres kunne dere aldri pult, med begrunnelsen "hun er bare en venn"? Ærlig talt: Ingen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ærlig talt: Ingen.Takk. Det er det vi prøver å fortelle henne også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg