Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
A faktisk. Holdt til der selv, et par hundre meter 'rett ned' fra hovedinngangen ved veien.
Ah, stemmer. Jeg skulle visst at du var der nede så hadde jeg bedt deg ta turen bort.

 

 

Uff å be pcn om å kjøre et spill fra 1998 var kanskje for mye å be om. :hrm:
Ikke nødvendigvis. Hvilket spill?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Litt usikker på hvor langt det var, men det var under 100 meter. Hvis du gikk forbi noen svensker som satt nakne og hadde camp rett ved gangveien der så hadde vi (desverre) camp nesten rett ved siden av dem.

Ah, da vet jeg sånn ca hvor det var. Husker å ha gått forbi en haug svensker som tilsynelatende drakk hele tida i det området du snakker om.

Jaja, får ta det til neste år! Immortal er jo allerede bekreftet, så.

Lenke til kommentar
Uff å be pcn om å kjøre et spill fra 1998 var kanskje for mye å be om. :hrm:

 

Fikk fint til å kjøre Fallout 2 på min maskin. Det er vel såvidt jeg husker fra 98 :)

Ah, tror dere missforstod :p Ikke det at det var gammelt jeg så som et problem, men at pcn ikke klarte å kjøre det. For tiden er jeg på en veldig "crappy" pc :)

Lenke til kommentar
Litt usikker på hvor langt det var, men det var under 100 meter. Hvis du gikk forbi noen svensker som satt nakne og hadde camp rett ved gangveien der så hadde vi (desverre) camp nesten rett ved siden av dem.

Ah, da vet jeg sånn ca hvor det var. Husker å ha gått forbi en haug svensker som tilsynelatende drakk hele tida i det området du snakker om.

Jaja, får ta det til neste år! Immortal er jo allerede bekreftet, så.

Synd X-mas-pakka er utsolgt allerede.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Milanjo, jeg tror jeg så deg når vi hadde vært på en butikk rett i nærheten. Husker ikke hvilken dag det var. Uansett var det mistenkelig likt på deg. Men det var så mye folk, og det var så varmt og vi hadde mye å bære på, dessuten forsvant du for i mengden av folk på motsatt side av veien, og jeg hadde sikkert vært for sjenert til å si hei. Men Lars hadde sikkert gjort det, i alle fall med alkohol i blodet. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...