Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fredsprisen fortjener han nesten like lite som nobelprisen i fysikk. Han kan uansett ikke få den da. Mener å huske at nobelpriser bare deles ut til levende personer. Linken er fortsatt ikke fikset forresten.

 

edit: Der funka linken.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Fredsprisen fortjener han nesten like lite som nobelprisen i fysikk.

 

Sant. Kan ikke huske noe han har gjort for og skape fred, fortjener den ikke overhodet.

Tvert i mot så var det et sabla bråk når han var nede i Rio de Janeiro og skulle spille inn musikkvideo. I dagene før innspillingen forsvant nemlig en hel skokk av gatebarna og dukket opp på søplefyllingen på mystisk vis.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal nominere Dotten, jeg. Tror man står rimelig fritt til å sende inn forslag til nobelkomiteen. Nå må jeg bare finne på et eller annet positivt Dotten skal ha gjort. Kanskje jeg skal påstå at han har stått på og kjempet for ytringsfriheten på internett og gjort en stor innsats på et viktig samlingspunkt der folk av forskjellige politiske retninger kan samles i fred og diskutere ut sine forskjeller i stedet for å slå hverandre helseløse i rene gateslag som vi har sett i Oslos gater tidligere i år. Hvem vet hvor mange mord han har forhindret med denne innsatsen!

Lenke til kommentar
Anfall! Hva var det du puttet i maten til Lars?
Ikke noe jeg ikke ville spist frivillig.

 

Eller var det at jeg skulle spise Free Willy? For da blir jeg litt mer skeptisk. Har hørt at DVD'er ikke er så bra for fordøyelsesystemet

Men hva om jeg har Free Willy på VHS? Kan jeg spise den da? Salat er jo sunt sier de. Regner med det gjelder båndsalat også. :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...