JuRomanRi Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Vil gi nobelprisen til Michael Jackson Link lengre ned Endret 4. august 2009 av JuRomanRi Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Nei, jeg hadde tydeligvis ikke hørt alt likevell! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Springvann ja. Det er det eneste jeg ikke ser frem til ved å forlate Sør-Trøndelag. Steinkjer har helt jævlig vann :| Må enten renne i et par timer eller kokes opp og kjøles ned før det er drikkbart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Vil gi nobelprisen til Michael Jacksonhttp://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=556293 Fiks opp i linken din. Hvilken nobelpris vil de gi han forresten? Fysikk eller litteratur? Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Han har jo gjort mye positivt, men litt mye negativt også Fredsprisen <a href="http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=556293" target="_blank" rel="nofollow">http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=556293 Endret 4. august 2009 av JuRomanRi Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Yay! fått invitasjon av wimp Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Og hva har han gjort for å skape fred? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Fredsprisen fortjener han nesten like lite som nobelprisen i fysikk. Han kan uansett ikke få den da. Mener å huske at nobelpriser bare deles ut til levende personer. Linken er fortsatt ikke fikset forresten. edit: Der funka linken. Endret 4. august 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Fredsprisen fortjener han nesten like lite som nobelprisen i fysikk. Sant. Kan ikke huske noe han har gjort for og skape fred, fortjener den ikke overhodet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Fredsprisen fortjener han nesten like lite som nobelprisen i fysikk. Sant. Kan ikke huske noe han har gjort for og skape fred, fortjener den ikke overhodet. Tvert i mot så var det et sabla bråk når han var nede i Rio de Janeiro og skulle spille inn musikkvideo. I dagene før innspillingen forsvant nemlig en hel skokk av gatebarna og dukket opp på søplefyllingen på mystisk vis. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Argumentet til de som kom med forslaget: "- Vi, de undertegnende, mener at Michael Jackson har gitt av seg selv totalt og uselvisk i en livslang innsats for å bedre forholdene for barn og hele menneskeheten, heter det på internettsiden! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Det der kalles "GPP" (GenereltPissPreik) altså det de som kom med forslaget sier. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 MJ lagde den beste musikken ever, men av scenen(eller utenfor studioet) var han for gal til å få fredsprisen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg tror jeg skal nominere Dotten, jeg. Tror man står rimelig fritt til å sende inn forslag til nobelkomiteen. Nå må jeg bare finne på et eller annet positivt Dotten skal ha gjort. Kanskje jeg skal påstå at han har stått på og kjempet for ytringsfriheten på internett og gjort en stor innsats på et viktig samlingspunkt der folk av forskjellige politiske retninger kan samles i fred og diskutere ut sine forskjeller i stedet for å slå hverandre helseløse i rene gateslag som vi har sett i Oslos gater tidligere i år. Hvem vet hvor mange mord han har forhindret med denne innsatsen! Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Anfall! Hva var det du puttet i maten til Lars? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Kan jo ikke si det her da! Hysj! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Pannekake med masse nugatti og en halv meter tykt lag med melis er DRITGODT Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Anfall! Hva var det du puttet i maten til Lars?Ikke noe jeg ikke ville spist frivillig. Eller var det at jeg skulle spise Free Willy? For da blir jeg litt mer skeptisk. Har hørt at DVD'er ikke er så bra for fordøyelsesystemet Men hva om jeg har Free Willy på VHS? Kan jeg spise den da? Salat er jo sunt sier de. Regner med det gjelder båndsalat også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Nå var du mer tørr enn mora di, Lars. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Men ikke like tørr som mora di. Seriøst... Snakk om sandpapir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg