Nopros Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) fire tørre knekkebrød uten noen ting på, der har du frokosten min Nei for all del Torger hold deg til Facebook pokeren du Endret 4. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg wow igjen, og ta RAF med en kompis, og begynne å spille igjen.. Y/N? Yes, yes og.... eh.. yes! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Grøss, Bytex. Ikke snakk! Kjenner angsten komme bare av å lese det der :| Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tenkte jeg skulle øke avataren til full HD (100x100px). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg wow igjen, og ta RAF med en kompis, og begynne å spille igjen.. Y/N? Gjør det Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg wow igjen, og ta RAF med en kompis, og begynne å spille igjen.. Y/N? N Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg wow igjen, og ta RAF med en kompis, og begynne å spille igjen.. Y/N? Y! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg wow igjen, og ta RAF med en kompis, og begynne å spille igjen.. Y/N? Gjør det Visste egentlig ikke at du spilte jeg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) spille_wow = i; if i > 0, i-- else prtln("Du er reddet fra fortapelsen, du har fått igjen livet ditt."); Endret 4. august 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 spille_wow = i;if i > 0, i-- else prtln("Du er reddet fra fortapelsen, du har fått igjen livet ditt."); 10 PRINT "Jo, jeg syns du skal gjenopta spillinga ";:INPUT A$ 20 PRINT "Så da fyrer du World of Warcraft NÅ " A$ 30 END LOAD "World of Warcraft",8 LOAD"WoW.exe",8 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) dim comeToYourSenses as boolean dim spilleWoW as boolean = true if spilleWoW = true then comeToYourSenses = false end if while spilleWoW = true mgsbox("Du er fanget i en uendelig regress!") if comeToYourSenses = true then spilleWoW = false end if end while msgbox("Du kom deg vekk! Phew!") Endret 4. august 2009 av Knut Erik Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ahaha ... the pleasure of the company of nerds! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg finner det enklest å forklare livets mysterier ved hjelp av en snutt Visual Basic. Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvor mye får jeg solgt en slik, uåpnet, ubrukt, bulk?: https://prisguiden.no/product.php?p...&cat_id=263 Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg finner det enklest å forklare livets mysterier ved hjelp av en snutt Visual Basic. Ingenting forklares enklest med en snutt BASIC - uavhengig av dialekt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Se filmen hos Youtube Ikke bare jeg som er skeptisk, vel? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ingenting? Jeg har levd livet mitt på en løgn! Tilbake til C++, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg