Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Da var verkstedet ringt. Blir ikke noe scooter på meg før jeg flytter tilbake til Steinkjer ser jeg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 JEG HAR SÅ JÆVLA LYST TIL Å GÅ UT Å SKYTE MEG SELV I TRYNET! Sånn, det var dagens lille lykkeplan på jobb. Kjeder meg så grenseløst jævelig her jeg sitter å er ferievikar for "respesjonisten" i firmaet. Spis bolle ... spis BOLLE! :@ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Raude, ahahaha! Herlig lesning her på formiddagen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ta deg en bolle. Kan jeg anbefale en bolle med sjokoladebiter? Kjempegodt, spesiellt når de kommer rett ifra ovnen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ta deg en bolle. Kan jeg anbefale en bolle med sjokoladebiter? Kjempegodt, spesiellt når de kommer rett ifra ovnen. Jada, de på f.eks Shell som er varme er herlige. De man får i ferdigpose på butikken kan ta seg ei rosinbolle. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 JEG HAR SÅ JÆVLA LYST TIL Å GÅ UT Å SKYTE MEG SELV I TRYNET! Sånn, det var dagens lille lykkeplan på jobb. Kjeder meg så grenseløst jævelig her jeg sitter å er ferievikar for "respesjonisten" i firmaet. Spis bolle ... spis BOLLE! :@ Sett deg ned, lag en låt og vent på metalversjonen av The Paladin Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 JEG HAR SÅ JÆVLA LYST TIL Å GÅ UT Å SKYTE MEG SELV I TRYNET! Sånn, det var dagens lille lykkeplan på jobb. Kjeder meg så grenseløst jævelig her jeg sitter å er ferievikar for "respesjonisten" i firmaet. Spis bolle ... spis BOLLE! :@ Sett deg ned, lag en låt og vent på metalversjonen av The Paladin Det skulle jeg gjerne gjort. Men neida, jeg sitter som du ser under på bildet på jobb. Det er riktignok ikke min faste jobb, da arbeidsplassen min er i en verktøynedlassa VW Caddy på tur til husmorservice for å få fres i ledningene igjen. Neida, jeg må vikariere for driftsenteret - som i og for seg kun er å ta telefon og videreformidle beskjeder og oppdrag til teknikere og elektriker. DET EEEEER SÅÅÅÅ KJEEEEDELIG!!!! Og ja, jeg vet det ser ut som en nerds lille våte drøm der. Men det er det ikke. Ja jeg har fler maskiner og servere å leke med enn de fleste firmaer - men man kan ikke legge inn noe privat eller tukle noe med noe av det. Ikke får man surfe forumet, facebook eller youtube heller - og ikke kan man spille noe. Så da surfer jeg facebook, diskusjon.no, youtube, spankwire.com jeg. Også la jeg inn Beneath a Steel Sky ... så går nok tiden. Nå skal jeg ut å røyke ... ah deilig å whine litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 "Taktløs - Drammen i Regn (feat. Jonas Fjeld)" Fatter ikke hva det er med den låta der, jeg er helt hekta. Den har fått meg til å avbryte Kim Larsen-maratoner og Pink Floyd-maratoner. Gah! Nuvel, siden jeg ikke får kjørt noe i dag, så kanskje jeg bare skal ta meg et glass vin, finne frem noe ost og kjeks og ha meg en fin lunch ... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) @ SkyMarshall Så heftig ut det der altså ^^ Hørtes litt kjedelig ut ja. Men men, man får gjøre det beste ut av det Endret 4. august 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Får prøve på det. Finns værre ting i verden. Ikke helt sikker på hvor men. Jo det var røyke man skulle ja *brb* Btw: Nice shammy Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Haha, takker Edit: la merke til at det siste jeg gjorde var å fiske xD Endret 4. august 2009 av Flygende rektum Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Haha, takker Edit: la merke til at det siste jeg gjorde var å fiske xD Viktig å fiske litt. Men najs du kjører Dueling-totem istedenfor Splintering Men detta er off-topic. Og nå SKAL jeg røyke. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Haha, takker Edit: la merke til at det siste jeg gjorde var å fiske xD Viktig å fiske litt. Men najs du kjører Dueling-totem istedenfor Splintering Men detta er off-topic. Og nå SKAL jeg røyke. ^^ Haste er bedre for maelstrom procs ^^ Får litt høyere dps da jeg får brukt chain lightning kjappere og oftere Skal nu ut for røyk og en urge ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Gah, dere frister meg til å spille, men jeg hadde ikke tenkt å fyre opp WoW igjen før etter fadderuka Also, det er alt for få jobber for folk som ikke er blide, utadvente eller service-innstilte I alle fall i Steinkjer. Sjekka nettopp gjelda mi til Lånekassen. 140k atm. Og jeg er svartsynt nok til å ikke ha noe tro på at jeg får meg noe jobb, så heyo, gjeldsslave og uteligger, der har du framtida mi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) 140k er da ingen gjeld å snakke om. De fleste studenter har 3-400k i lånekassen. Og så skal de ha seg leilighet eller hus og bil når de begynner å jobbe, da blir det fort 1,5 mill til i lån. Jeg skippet bil og fikk leil. til 600k så jeg lånte bare 630k i banken. Gjør som meg, flytt på rævva di til en storby. Jeg bodde i ei dødsforlatt bygd i nord-norge og så ingen jobbutsikter whatsoever siden jeg ikke er inne med den "store familien" i bygda. Så jeg ringte like godt adecco i Oslo og spurte etter jobb, tante bodde her nede så jeg kunne bo hos henne noen uker. Tok 3 dager så ble jeg kalt inn på intervju, og hang hos tante, så begynte jeg bare å få tilbud om diverse altmulig jobber uten å gjør noe som helst innsats selv. Nå har jeg jobbet fast i Nycomed i Asker i 8 år, jeg startet der gjennom Adecco. Endret 4. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg vurderer å kjøpe meg wow igjen, og ta RAF med en kompis, og begynne å spille igjen.. Y/N? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg