Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEG HAR SÅ JÆVLA LYST TIL Å GÅ UT Å SKYTE MEG SELV I TRYNET!

Sånn, det var dagens lille lykkeplan på jobb. Kjeder meg så grenseløst jævelig her jeg sitter å er ferievikar for "respesjonisten" i firmaet. Spis bolle ... spis BOLLE!

:@

Sett deg ned, lag en låt og vent på metalversjonen av The Paladin :p

Lenke til kommentar
JEG HAR SÅ JÆVLA LYST TIL Å GÅ UT Å SKYTE MEG SELV I TRYNET!

Sånn, det var dagens lille lykkeplan på jobb. Kjeder meg så grenseløst jævelig her jeg sitter å er ferievikar for "respesjonisten" i firmaet. Spis bolle ... spis BOLLE!

:@

Sett deg ned, lag en låt og vent på metalversjonen av The Paladin :p

Det skulle jeg gjerne gjort. Men neida, jeg sitter som du ser under på bildet på jobb. Det er riktignok ikke min faste jobb, da arbeidsplassen min er i en verktøynedlassa VW Caddy på tur til husmorservice for å få fres i ledningene igjen. Neida, jeg må vikariere for driftsenteret - som i og for seg kun er å ta telefon og videreformidle beskjeder og oppdrag til teknikere og elektriker.

DET EEEEER SÅÅÅÅ KJEEEEDELIG!!!! :(

Og ja, jeg vet det ser ut som en nerds lille våte drøm der. Men det er det ikke. Ja jeg har fler maskiner og servere å leke med enn de fleste firmaer - men man kan ikke legge inn noe privat eller tukle noe med noe av det. Ikke får man surfe forumet, facebook eller youtube heller - og ikke kan man spille noe.

Så da surfer jeg facebook, diskusjon.no, youtube, spankwire.com jeg.

Også la jeg inn Beneath a Steel Sky ... så går nok tiden.

Nå skal jeg ut å røyke ... ah deilig å whine litt.

post-60645-1249378518_thumb.jpg

Lenke til kommentar

"Taktløs - Drammen i Regn (feat. Jonas Fjeld)"

Fatter ikke hva det er med den låta der, jeg er helt hekta.

Den har fått meg til å avbryte Kim Larsen-maratoner og Pink Floyd-maratoner. Gah!

Nuvel, siden jeg ikke får kjørt noe i dag, så kanskje jeg bare skal ta meg et glass vin, finne frem noe ost og kjeks og ha meg en fin lunch ...

Lenke til kommentar
Haha, takker :p

Edit: la merke til at det siste jeg gjorde var å fiske xD

Viktig å fiske litt.

Men najs du kjører Dueling-totem istedenfor Splintering :)

Men detta er off-topic. Og nå SKAL jeg røyke.

^^ Haste er bedre for maelstrom procs ^^

Får litt høyere dps da jeg får brukt chain lightning kjappere og oftere :D

Skal nu ut for røyk og en urge ! :D

Lenke til kommentar

Gah, dere frister meg til å spille, men jeg hadde ikke tenkt å fyre opp WoW igjen før etter fadderuka :p

Also, det er alt for få jobber for folk som ikke er blide, utadvente eller service-innstilte :p I alle fall i Steinkjer.

Sjekka nettopp gjelda mi til Lånekassen. 140k atm. Og jeg er svartsynt nok til å ikke ha noe tro på at jeg får meg noe jobb, så heyo, gjeldsslave og uteligger, der har du framtida mi :D

Lenke til kommentar

140k er da ingen gjeld å snakke om. De fleste studenter har 3-400k i lånekassen.

Og så skal de ha seg leilighet eller hus og bil når de begynner å jobbe, da blir det fort 1,5 mill til i lån. Jeg skippet bil og fikk leil. til 600k så jeg lånte bare 630k i banken.

Gjør som meg, flytt på rævva di til en storby. Jeg bodde i ei dødsforlatt bygd i nord-norge og så ingen jobbutsikter whatsoever siden jeg ikke er inne med den "store familien" i bygda. Så jeg ringte like godt adecco i Oslo og spurte etter jobb, tante bodde her nede så jeg kunne bo hos henne noen uker. Tok 3 dager så ble jeg kalt inn på intervju, og hang hos tante, så begynte jeg bare å få tilbud om diverse altmulig jobber uten å gjør noe som helst innsats selv. Nå har jeg jobbet fast i Nycomed i Asker i 8 år, jeg startet der gjennom Adecco.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...