Mikkel™ Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er heller ikke trøtt! WOOT WOOT WOOT!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er ganske trett, for jeg skal døgne. Etter frokosten-pipa gjorde meg ikke mindre trett den heller. Glad det bare var tobakk jeg røykte Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Hadde ikke du slutta? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jo, men jeg starta igjen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 weakminded fool! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jo, men jeg starta igjen. Why?! Jeg spiste brødskive med bøffelmozzarella, pesto og tomat til frokost i dag. Det var faktisk ikke så helt toskete. Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg spiste en kotelett til frokost. og 0,5l melk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Røykepress fra venna mine, festival og fordi det er så jævlig godt med en røyk til alle døgnets tider. Men jeg tok litt av da jeg fra onsdag klokka 15:00 til onsdag klokka 01:00 røyka 102 sigaretter føler jeg Blir nok til at jeg roer ned når september kommer. Da er alle festivaler over og jeg må begynne å tenke på at jeg ikke har råd til å røyke igjen. Samt at jeg muligens blir å dra til nordvestlandet noen turer og ei jente som absolutt ikke liker røyk, såeh Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg spiste en halv liter yoghurt med musli og en banan til frokost. i win Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg spiste fløtestua, ostegratinert pytt i panne med oregano, piri piri, salt og pepper, samt litt thousand island og noen bbq-saus med hickory-smak til. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg spiste ikke frokost Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg spiste ikke frokost Zå Trizt Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Mikkel Rev, satt og skrev, på ei lita tavle! Jeg er trøtt i dag folkens. Heldigvis er det bare rutinearbeide som foregår her i dag. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 I knowz. I iz hungry Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 haha. Jeg er bare lei av innemiljøet her :s tungt som faen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Gah, jeg må ta to telefoner i dag. En til verkstedet for å høre om scooteren er klar, og en til Studentsamskipnaden i Nord-Trøndelag for å finne ut hva adressa til kompisen og meg fra høsten av kommer til å bli ... *grue seg veldig* Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg å hater viktige telefoner. Svettetokter eller litt stamming. Eller toneleiet blir helt feil i forhold til hva som snakkes om i telefonen Bada du i stampen med han 70 åringen på storås smurf? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 He he, nei, ble ikke noe bading på meg i år. Hovedsaklig fordi jeg glemte både badeshorts og handkle og gadd ikke sitte naken i år Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 hehe jeg fikk meg en god latter når jeg leste denne bloggen http://filosofiskeavgasserfraetullentbuste...og-gaen-menisk/ :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg