Lenne Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Høres jævlig spennende ut... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg får jo tak i alkohol hvis jeg vil! Men det har jeg ikke gjort enda! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Grab a beer and drop your pants. Send your wife and kids to France. It's the Man Show! Quit your job and light a fart. Yank your favorite private part. It's the Man Show! It's a place where men can come together. Look at the cans on this chick named Heather. Juggy girls on trampolines. Time to loosen those blue jeans. It's the . . . Man Show! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har gebursdag i dag. Gratuler meg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Etter dagens utskiftning / fiksing av avatar satt jeg meg ned for å fikse signaturen - symboliserer nå min nød etter hjelp, syns det passer. Tycks? Endret 4. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Festing på 90-tallet Høres omtrent ut som her. Bortsett fra at vi hadde idiotene som drakk spylervæske og diverse også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 God morgen dnfk, i dag er jeg trøtt som juling. Sovnet nettopp på dass. Dusje nå.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Morn! Trøtt som juling, men ikke sovna på dass ennå. Frister veldig, dog... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Legger meg nedpå noen timer jeg, prekas. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Morn! Fikk sove ut skikkelig i natt. Satan så opplagt jeg er nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Heldig du er. Er trøtt som ei fele. Hvorfor er feler trøtte, forresten? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 4 liter rømme og en dæsj syltetøy Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 GOd morgen, jeg er trøtt som satan selv. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har gebursdag i dag. Gratuler meg. Hvorfor gratulere noen med fødselsdagen? Det er ikke som at det er en stor prestasjon å bli født, man burde heller gratulere mora di på fødselsdagen din, det var da for pokker hun som sto for arbeidet. God morgen, for(d)umfolket! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er ikke trøtt som satan. ^^ Det er jeg som er satan og for en gang skyld er jeg våken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg