L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tror ikke du kommer til å angre et sekund om du drar over dammen, nie ... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Det høres ingen ting annet enn spennende ut nie! Espen: Das SMS ist geschwaret aus. Lars: Se filmen hos Youtube Peen sang! Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ingen som ringer meg jeg ringer deg iblandt jeg da finner deg ikke på noen lister :S Merkelige greier. oO neste gang de ringer, så tar du telefonen, og legger på etter ett sekund... da får jeg tilgang til deg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ingen som ringer meg jeg ringer deg iblandt jeg da Ja. Kan alltid regne med deg heldigvis. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja. Kan alltid regne med deg heldigvis. og om du er intressert i ett nytt mobil abb, så har jeg lov til og ringe deg da Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ingen som ringer meg jeg ringer deg iblandt jeg da Ja. Kan alltid regne med deg heldigvis. Skal jeg ringe deg litt Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde nok ikke passert kreditt-sjekken Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Tror ikke du kommer til å angre et sekund om du drar over dammen, nie ... Mja, det får tiden vise. Det høres ingen ting annet enn spennende ut nie! Ehm, skummelt, for eksempel? xD neste gang de ringer, så tar du telefonen, og legger på etter ett sekund... da får jeg tilgang til deg Mkay, will do. =) Ingen som ringer meg Hender da jeg ringer deg på begynnelsen av måneden, sånn, når mobilen min har penger på seg. =P Endret 28. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde nok ikke passert kreditt-sjekken kan være ett problem det ja.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gambling er tydeligvis skikkelig ille for folk in teh legal bisniss. *se CSI* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde nok ikke passert kreditt-sjekken kan være ett problem det ja.. om jeg får nytt abb nå, så skylder jeg deg en stoor tjeneste Espen! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 om jeg får nytt abb nå, så skylder jeg deg en stoor tjeneste Espen! *tenke ut noe sleskt* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 nå er mrbjoern hos frisøren og spør om de vil bleike håret hans helt hvit Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 nå er mrbjoern hos frisøren og spør om de vil bleike håret hans helt hvit Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 nå er mrbjoern hos frisøren og spør om de vil bleike håret hans helt hvit Jay! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vurderte å gå til frisøren å klippe meg nesten helt kort (4-5mm) og skrive flash i bakhodet som igjen blir farget med knall orange. Skal la luggen være igjen da seff. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vi har temauke på skolen nå, noe som betyr at alle klassene blir blandet, og det tar visst lærerne hensyn til noe så til de grader. I dagens engelsktime fikk vi et morsomt oppgaveark - du vet, slike barneskolelærere er så glade i - med slike oppgaver: "Sett inn it - there + rett form av to be: ____ a long time ago. ____ two dogs in the garden yesterday. ____ a time and place for everything." Ikke akkurat hva jeg forventer av sisteåret på videregående. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tenkte jeg skulle finne frem maskina og ta huet igjen jeg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) "Sett inn it - there + rett form av to be:____ a long time ago. ____ two dogs in the garden yesterday. ____ a time and place for everything." It was a long time ago. There were two dogs in the garden yesterday. There is a time and place for everything. Gief kjeks. Endret 28. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Pøff. I god jamaica-stil skal man skrive "It be" på alle de der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg