L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er uansett ikke noe bra med Twilight. Verken bøkene eller filmen. (Ja, jeg har lest og sett og har ikke noe tro på den kommende filmen heller.)Du eier ikke smak. Men det er kanskje fordi det er mye tøffere å være bøddel. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Smurf: Så du i forfallsregisteret? Noen som kan annbefale en god film? Helst skal den finnes i HD. Den skal være så god at om den treffer kan den forandre mitt perspektiv på livet. Forslag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Pff, jeg har bare sansen for ekte vampyrer og ikke fake vampyrer som i Twilight. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Se heller Boondock Saints. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Smurf: Så du i forfallsregisteret? Noen som kan annbefale en god film? Helst skal den finnes i HD. Den skal være så god at om den treffer kan den forandre mitt perspektiv på livet. Forslag? Antar du har sett den, men Schindler's List. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Are you two making fun of my handicap?Jeg ler ikke av deg. Jeg ler med deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Smurf: Så du i forfallsregisteret? Jepp. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kjenner det blir godt å få inn litt penger snart selv; Liker ikke det når disponibel saldo er nede i 4 siffer Men joda, greit nok å låne bort litt penger til mamma; heller meg enn kredittkortselskapene med sine onde renter Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Flere som opplever at spotify kommer til kort når det gjelder lydkvalitet på kompleks musikk? HiFi-en min er ganske avslørende, men ikke faen om kompleks musikk på spotify åpner seg slik den skal. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Se heller Boondock Saints. Sa du til meg? Sett den to ganger Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Okey. mc_a_person har vist interesse (kompis av meg her),corporal clegg har også vist interesse, jeg vil. Men vet ikke om wikipedersen vil, angående forumtreff her i bodø. Men jeg er 15 da. Hvis det er et minus?. Tenker på alkohol. Men jeg drikker ikke alkohol;-). Iallefall ikke enda. Så vet jeg ikke om det er flere aktive her fra bodø, som vil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 What? En 15 år gammel nordlending som ikke drikker?! Nå står ikke verden til påske. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kanskje han er oppvanderer? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Haha! Jeg er født og oppvokst her! Endret 3. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gøy. Bluetooth på linux har forandret seg siden sist jeg prøvde, nå funker det faktisk lett. Ser ut som jeg skal klare å få igang internettilkobling på laptopen via bluetooth, noe som er snedig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Legg merke til at han sier han er fra Bodø. Det er en by. Dritafulle 14-åringer på grøftefyll er mere landsbygd-i-nord-norge fenomen. I byen har ikke ungene så mange steder å gjemme seg bort på. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 De jeg kjenner som kommer fra bodø begynte grøftefylla i 6 klasse. Var riktignok jenter da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) I bygda mi foregikk det oftest slik, tidlig på 90-tallet: 1. Noen finner ut hvem som er alene hjemme. 2. Man stjeler sprit fra pappa sitt spritskap og fyller etter alle flaskene med vann. 3. Ringer storebrødre eller voksne venner av storebrødre som drar og kjøper alt for mye øl på butikken, mens håpefulle 13/14-åringer sitter i bilen og venter med 100-lapper. Byttet skjer gjerne i bilen utenfor butikken. Så kjøres varene hjem, og mannen drar hjem til kona for å se på Derrick og spise pizza. 4. Man putter en sekser øl i ryggsekken og sier til mamma at man skal opp til en kompis og gjøre lekser. 5. Etter 3 øl+2 50/50 hjembrent+sprite drinker og Yello på full guffe er alle dritfulle. 6. Etter 6 øl ligger halvparten på do og spyr, eller venter på å slippe inn for å spy. Man tafser litt på puppene til den fine dama i klassen mens hun henger over dass og spyr. 7. Folk raver ut for å riste på lyktestolper til de slokner. 8. Man sover og ligger og rister i senga/grøfta/skogen et par timer pga fyllesjuka som kommer sigende. 9. Drar hjem. 10. Alle møtes på skolen og prater om hvor drita de var. Repeat neste helg. Endret 3. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg