Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er uansett ikke noe bra med Twilight. Verken bøkene eller filmen. (Ja, jeg har lest og sett og har ikke noe tro på den kommende filmen heller.)
Du eier ikke smak. Men det er kanskje fordi det er mye tøffere å være bøddel. :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey. mc_a_person har vist interesse (kompis av meg her),corporal clegg har også vist interesse, jeg vil. Men vet ikke om wikipedersen vil, angående forumtreff her i bodø. Men jeg er 15 da. Hvis det er et minus?. Tenker på alkohol. Men jeg drikker ikke alkohol;-). Iallefall ikke enda. Så vet jeg ikke om det er flere aktive her fra bodø, som vil.

Lenke til kommentar

I bygda mi foregikk det oftest slik, tidlig på 90-tallet:

1. Noen finner ut hvem som er alene hjemme.

2. Man stjeler sprit fra pappa sitt spritskap og fyller etter alle flaskene med vann.

3. Ringer storebrødre eller voksne venner av storebrødre som drar og kjøper alt for mye øl på butikken, mens håpefulle 13/14-åringer sitter i bilen og venter med 100-lapper. Byttet skjer gjerne i bilen utenfor butikken. Så kjøres varene hjem, og mannen drar hjem til kona for å se på Derrick og spise pizza.

4. Man putter en sekser øl i ryggsekken og sier til mamma at man skal opp til en kompis og gjøre lekser.

5. Etter 3 øl+2 50/50 hjembrent+sprite drinker og Yello på full guffe er alle dritfulle.

6. Etter 6 øl ligger halvparten på do og spyr, eller venter på å slippe inn for å spy. Man tafser litt på puppene til den fine dama i klassen mens hun henger over dass og spyr.

7. Folk raver ut for å riste på lyktestolper til de slokner.

8. Man sover og ligger og rister i senga/grøfta/skogen et par timer pga fyllesjuka som kommer sigende.

9. Drar hjem.

10. Alle møtes på skolen og prater om hvor drita de var. Repeat neste helg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...