The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kan noen bekrefte at dette er smurf? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Herrefuckingsjesussatan! Jeg mistet pusten av det bildet, så jævlig morsomt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg mistet pusten av kommentaren din Endret 3. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg mistet pusten av kommentaren din Da burde du ikke lese denne historien. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Var på mange måter veldig likt smurf, men han ser litt mere barnslig ut i ansiktet enn han der. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Dere må se denne: http://www.break.com/index/8800-penny-prank.html?mrr=we for et idiotisk selskap som nekter og ta imot mynter. Eller dama gjorde jo det til slutt da. Endret 3. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg gjorde det Lars Trakk litt på smilebåndet jau Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 haha jeg trudde det var smurf ved første øyekast Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg hater å være syk Trenger tips til hva jeg skal ha som tema i augustfest, vurderer å ha farger som tema. Anyone? Endret 3. august 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvorfor vil ingen være sola mi? Snakka ikke du om noe om utlagt tarm? Lett å se at fyren har GUTS iallefall! Are you two making fun of my handicap? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 haha jeg trudde det var smurf ved første øyekast Er du ferdig med den tatoveringen du skulle tegne for en eller annen her på forumet? (Mener å huske vi diskuterte det tidligere i DNFK? ) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 [thump thump thump...] lol Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har så lite kreativt å gjøre så jeg tenkte å se på en film, men hvilken Twilight, Children of men eller The Bourne Supremacy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Trenger tips til hva jeg skal ha som tema i augustfest, vurderer å ha farger/fetish som tema. Anyone? *hosthost* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har så lite kreativt å gjøre så jeg tenkte å se på en film, men hvilken Twilight, Children of men eller The Bourne Supremacy? Twilight er en elendig adapsjon av boka. De fokuserer bare på actiondelen synes jeg. Og det var ikke det som var det beste med boka. Det var samspillet mellom han og hu. Gå for Children of men du. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ingen av dee, men Slumdog Millionaire. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Takker Lars *sefilm* Slumdog Millionaire er sett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ingen av dee, men Slumdog Millionaire. *host* oppskrytt*host* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er uansett ikke noe bra med Twilight. Verken bøkene eller filmen. (Ja, jeg har lest og sett og har ikke noe tro på den kommende filmen heller.) Men faen. Jeg er så skeptisk nå. Betalte depositumet til leiligheta i morges, men jeg fant ikke noe bevis på det i nettbanken, så jeg betalte på nytt. Jeg kommer til å være så jævlig blakk i morra, jeg er overbevist om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg