Mr.Anki Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Dumt det er så langt til Horten Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 litt oljebading er bare sunt Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Da finner vi en strand uansett.Apropos strand. Her kommer jeg fra Tyskland og hadde gleda meg til å dra på stranda og bade. Men der ligger det tjukke lag med olje nå. Nedtur. Jævla båten har stranda bare et par hundre meter fra den mest perfekte badestranda i mils omkrets Hvor jævlig ser det ut der nede? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er det flere enn meg som husker de cheesy reklamene for sånn "Hot oil"-hårgreier som gikk på TV en gang på 90-tallet? Hvor jævlig ser det ut der nede?Har ikke vært nede og sjekka enda selv, men du kan gå inn på ta.no og varden.no Begge har bildespesialer derfra. Ser ut som hele badestranda og alt samma er helt ødelagt. Fikk helt vondt i magen av å se på bildene Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ja, det så for jævlig ut der. Er det noen som har dårlig vær? Her oppe i Bodø er det usedvanlig bra! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 her regner det i et par dager, også er det en dag med opphold, også regner det igjen :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Her hos Lars har det vært grått og trist vær i hele dag. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ja, det så for jævlig ut der. Er det noen som har dårlig vær? Her oppe i Bodø er det usedvanlig bra! Bor i Bodø du også? Eller er du på besøk her? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Watch out for the melt man! Forresten: "I just lost the game." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Her hos Lars har det vært grått og trist vær i hele dag. Da får jeg være sola di. *stråle på* Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ja, det så for jævlig ut der. Er det noen som har dårlig vær? Her oppe i Bodø er det usedvanlig bra! Bor i Bodø du også? Eller er du på besøk her? Jeg bor der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Her hos Lars har det vært grått og trist vær i hele dag. Da får jeg være sola di. *stråle på* Aaaaaaaaaaaw. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ja, det så for jævlig ut der. Er det noen som har dårlig vær? Her oppe i Bodø er det usedvanlig bra! Bor i Bodø du også? Eller er du på besøk her? Jeg bor der Kult, da har vi meg, wikipedersen (om han muligens vil) mc_a_person, og kanskje deg. Tenkte bare at det hadde vært artig med et forumtreff her! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvorfor vil ingen være sola mi? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har en mikrobølgeovn her, lyst på litt stråling? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Ja, det så for jævlig ut der. Er det noen som har dårlig vær? Her oppe i Bodø er det usedvanlig bra! Bor i Bodø du også? Eller er du på besøk her? Jeg bor der Kult, da har vi meg, wikipedersen (om han muligens vil) mc_a_person, og kanskje deg. Tenkte bare at det hadde vært artig med et forumtreff her! Ja, det hørtes ut som en god idè! EDIT: La til quote. Endret 3. august 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Things not to put in the Microwave * NikkaYoichi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvorfor vil ingen være sola mi? Snakka ikke du om noe om utlagt tarm? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvorfor vil ingen være sola mi? Snakka ikke du om noe om utlagt tarm? Lett å se at fyren har GUTS iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg