Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacGyver har rakett på skuldra ja, men den skulle han sikkert plukke fra hverandre uansett, for å få ut noe kjemikalier eller en detonator som han skulle sprenge en dødsfelle med.

Jeg husker episoden det er fra. Det er noen terrorister som skal bruke den til å angripe en eller annen VIP.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nå, dette kan bli spennende.

Jeg inviterer hele forumet på fest neste lørdag :fun:

Mon tro om ikke jeg også kan finne på å dra meg nedover til Horten..

Om du vil ha meg med da.. :p

Lenke til kommentar
Jeg regner da ikke med at hele forumet kommer. Ikke at hele forumet får det med seg heller. Dessuten, er det fint vær finner vi en strand.

... Ikke at hele forumet får det med seg heller...

Hmm.. Ikke noe du kan gjøre med dette da Wheelman? :)

Hvis så godt som alle aktive personer på diskusjon.no kommer? Hva gjør du da? Har du en jævla svær leilighet?

Lenke til kommentar
Jeg regner da ikke med at hele forumet kommer. Ikke at hele forumet får det med seg heller. Dessuten, er det fint vær finner vi en strand.

... Ikke at hele forumet får det med seg heller...

Hmm.. Ikke noe du kan gjøre med dette da Wheelman? :)

Hvis så godt som alle aktive personer på diskusjon.no kommer? Hva gjør du da? Har du en jævla svær leilighet?

Da finner vi en strand uansett.

Lenke til kommentar
Da finner vi en strand uansett.
Apropos strand. Her kommer jeg fra Tyskland og hadde gleda meg til å dra på stranda og bade. Men der ligger det tjukke lag med olje nå. Nedtur. Jævla båten har stranda bare et par hundre meter fra den mest perfekte badestranda i mils omkrets :(
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...