The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Og, btw, Wheelman, det blir ikke sånn, ja, fest jeg pleier å gå på... Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 FAEN DA ALEX! Jeg vil ta turen, men utrolig usikker på om jeg kan. Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Innflyttingsfezt, Aleks? jupp jepp, det kan den, som alle andre apparater som kan lese dvd-filmer. FEIL! Er ikke på langt nær alle DVD-spillere som har støtte for dette. Bare de med DivX-støtte, noe forresten PS3 har Da tar du vitterlig feil. Alle brennefilmer trenger da ikke å være kodet i divx. I 90% av tilfellene er dette ment, men jeg får unnskylde meg om det var de 10% du mente Hvis du kan statistisk bevise det så skal jeg tro deg. FAEN DA ALEX!Jeg vil ta turen, men utrolig usikker på om jeg kan. Du kan! Da kommer sikker Melanie også. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 DAMN YOU! Gi meg dato og tid? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Når var du hjemme hos deg da du reiste fra bergen i går ells? Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 1600, men da satt jeg på med min mor, som kjører treeegt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ikke har jeg nr ditt lenger heller Har du sletta nummeret mitt!? Fy deg! :'( Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skriv inn din erigerte e-post adresse Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg tenker på å ta morgentoget, også videre fra oslo til deg? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvor er MacGyver!? Dog, crappy kvalitet - wants moar upload-space plx! Og, btw, Wheelman, det blir ikke sånn, ja, fest jeg pleier å gå på...Godt, vi vet jo hva du gjør med stakkars 92-modellene. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Når var du hjemme hos deg da du reiste fra bergen i går ells? Tog Bergen - Oslo = ca 7 timer Tog Oslo - Moss = ca 45 min Møte meg i Moss og ta ferge over til Horten = ca 30 min 8 timer og 15 min! Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg tenker på å ta morgentoget, også videre fra oslo til deg? ta toget til Oslo og videre til Moss og ta fergen derfra. Når var du hjemme hos deg da du reiste fra bergen i går ells? Tog Bergen - Oslo = ca 7 timer Tog Oslo - Moss = ca 45 min Møte meg i Moss og ta ferge over til Horten = ca 30 min 8 timer og 15 min! What he said! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ikke har jeg nr ditt lenger heller Har du sletta nummeret mitt!? Fy deg! :'( Har jeg vel ikke! :O Telefonen wipa minnekortet mitt da jeg oppgraderte firmwaren :S Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Når var du hjemme hos deg da du reiste fra bergen i går ells? Tog Bergen - Oslo = ca 7 timer Tog Oslo - Moss = ca 45 min Møte meg i Moss og ta ferge over til Horten = ca 30 min 8 timer og 15 min! Awkey. Will do Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Og, btw, Wheelman, det blir ikke sånn, ja, fest jeg pleier å gå på...Godt, vi vet jo hva du gjør med stakkars 92-modellene. Kjinner mei. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har jeg vel ikke! :OTelefonen wipa minnekortet mitt da jeg oppgraderte firmwaren :S Så nummeret mitt var ikke viktig nok til å tas back-up av? :'( Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 MacGyver is back : D Fikset litt på han nå ^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) MacGyver is back : D Fikset litt på han nå ^^ hey wait, MacGyver hate guns! But he got a rocket on his shoulder? Endret 3. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg