Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
high five* Blir godt å se deg igjen :)

Ja, gjort mye rart. Fartet land og strand rundt med MSg, tatt med TSP på båttur osv..

Takk det samme! :)

Aiaiai, høres ut som du har hatt en morsom ferie. Bra det.

Fy faen, det er jævlig når ræva tar kontrollen, nå renner det ut av ræva som om jeg skulle ha pissa med den. Ffs, hva har jeg gjort for å fortjene dette?

Lenke til kommentar
Godt vi er forskjellige. Har akkurat stått seks timer med et datasystem som var nede på Posten. Har leid meg et par filmer og kjøpt lasagne og øl. Det er min trøst når det er kjipe dager på jobben. ^^

Godt å høre du koste deg på Storås, forresten! Glemte helt å svare på meldingene.

Faen, sendte jeg deg meldinger også? Hvem har jeg ikke sendt meldinger? :p

Lenke til kommentar
Godt vi er forskjellige. Har akkurat stått seks timer med et datasystem som var nede på Posten. Har leid meg et par filmer og kjøpt lasagne og øl. Det er min trøst når det er kjipe dager på jobben. ^^

Godt å høre du koste deg på Storås, forresten! Glemte helt å svare på meldingene.

Faen, sendte jeg deg meldinger også? Hvem har jeg ikke sendt meldinger? :p

Meg.. :(

Lenke til kommentar
Innflyttingsfezt, Aleks?

jupp

jepp, det kan den, som alle andre apparater som kan lese dvd-filmer.

FEIL! Er ikke på langt nær alle DVD-spillere som har støtte for dette.

Bare de med DivX-støtte, noe forresten PS3 har ;)

Da tar du vitterlig feil. Alle brennefilmer trenger da ikke å være kodet i divx.

Lenke til kommentar
jepp, det kan den, som alle andre apparater som kan lese dvd-filmer.

FEIL! Er ikke på langt nær alle DVD-spillere som har støtte for dette.

Bare de med DivX-støtte, noe forresten PS3 har ;)

Da tar du vitterlig feil. Alle brennefilmer trenger da ikke å være kodet i divx.

I 90% av tilfellene er dette ment, men jeg får unnskylde meg om det var de 10% du mente ;)

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...