Mikkel™ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hei negerbarn og innvandrere! Billig melon og kylling på rema! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 high five* Blir godt å se deg igjen Ja, gjort mye rart. Fartet land og strand rundt med MSg, tatt med TSP på båttur osv.. Takk det samme! Aiaiai, høres ut som du har hatt en morsom ferie. Bra det. Fy faen, det er jævlig når ræva tar kontrollen, nå renner det ut av ræva som om jeg skulle ha pissa med den. Ffs, hva har jeg gjort for å fortjene dette? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Godt vi er forskjellige. Har akkurat stått seks timer med et datasystem som var nede på Posten. Har leid meg et par filmer og kjøpt lasagne og øl. Det er min trøst når det er kjipe dager på jobben. ^^ Godt å høre du koste deg på Storås, forresten! Glemte helt å svare på meldingene. Faen, sendte jeg deg meldinger også? Hvem har jeg ikke sendt meldinger? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Godt vi er forskjellige. Har akkurat stått seks timer med et datasystem som var nede på Posten. Har leid meg et par filmer og kjøpt lasagne og øl. Det er min trøst når det er kjipe dager på jobben. ^^ Godt å høre du koste deg på Storås, forresten! Glemte helt å svare på meldingene. Faen, sendte jeg deg meldinger også? Hvem har jeg ikke sendt meldinger? Meg.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Faen, sendte jeg deg meldinger også? Hvem har jeg ikke sendt meldinger? Meg. Du kommenterer ikke bloggen min engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Han ringte meg . Som var merkelig,siden jeg satt to meter unna. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nikka, det er fordi jeg ikke leser noens blogger lenger. Måtte ta pause, ble for mye. Holdt på å få overdose elns. Ikke har jeg nr ditt lenger heller Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noen som vet om PS3 kan lese brente DVD-filmer? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noen som vet om PS3 kan lese brente DVD-filmer? Jeg vet om det går eller ikke. Du lurte vel bare på om jeg visste det vel? Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 jepp, det kan den, som alle andre apparater som kan lese dvd-filmer. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Takker, Aleksander! Endret 3. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Takker, Aleksander! Nå, dette kan bli spennende. Jeg inviterer hele forumet på fest neste lørdag Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 jepp, det kan den, som alle andre apparater som kan lese dvd-filmer. FEIL! Er ikke på langt nær alle DVD-spillere som har støtte for dette. Bare de med DivX-støtte, noe forresten PS3 har Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Innflyttingsfezt, Aleks? Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Innflyttingsfezt, Aleks? jupp jepp, det kan den, som alle andre apparater som kan lese dvd-filmer. FEIL! Er ikke på langt nær alle DVD-spillere som har støtte for dette. Bare de med DivX-støtte, noe forresten PS3 har Da tar du vitterlig feil. Alle brennefilmer trenger da ikke å være kodet i divx. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvor er MacGyver!? Holder på med en ny en atm. Det der er forøvrig den gamle, klassiske wheelman-avataren min. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg inviterer hele forumet på fest neste lørdag Jeg tror faktisk at jeg tar turen! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvor er MacGyver!? Holder på med en ny en atm. Det der er forøvrig den gamle, klassiske wheelman-avataren min. HAH! You cant get me! I dont wear socks! Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) jepp, det kan den, som alle andre apparater som kan lese dvd-filmer. FEIL! Er ikke på langt nær alle DVD-spillere som har støtte for dette. Bare de med DivX-støtte, noe forresten PS3 har Da tar du vitterlig feil. Alle brennefilmer trenger da ikke å være kodet i divx. I 90% av tilfellene er dette ment, men jeg får unnskylde meg om det var de 10% du mente Endret 3. august 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg