Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Jeg hater regn, og det faktum at moren min selvfølgelig hadde ryddet vekk paraplyen min.

Men jeg skal ikke klage, for nå har jeg fått en lærling under meg jeg kan få til å hente varm sjokolade til meg og alle andre drittjobber.

Neida, jeg skal være snill med han, tror jeg..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, nå er dere bare ekle.

God dag forresten, Nikka - long time no see.

Hey, Wheels! *high-five* God dag til deg også og ja, det er en stund siden. Jeg har egentlig vært lite her i kaffeen etter at så mange ble stengt ute på livstid. (not to bring that debate up again) Jeg lover å komme innom litt oftere fremover, da jeg egentlig savner det usammenhengende pjattet som foregår her inne.

Ja, jeg er ganske ekkel egentlig, jeg øver meg til jeg skal ut på byen for å finne meg dame. Jeg har innsett at jeg må være ekkel og motbydelig for å lykkes hos damene, så nå er det "no more Mr. Niceguy" fra meg. Nå skal jeg bare oppføre meg som en dritt, nemlig. Kvinnfolksvina har bedt om det selv.

Hvordan har du hatt det i ferien da? Gjort noe kult?

Idag skal jeg runde The Secret of Monkey Island :D

The circle is complete.

Oh, det gjorde jeg for et par uker siden.

Jeg venter på episode 2 av den nye serien jeg. Episode 1 fullførte jeg på bare noen få timer, den dagen jeg plukket det ned fra telltalegames.com.

Lenke til kommentar
God dag forresten, Nikka - long time no see.
Hey, Wheels! *high-five* God dag til deg også og ja, det er en stund siden. Jeg har egentlig vært lite her i kaffeen etter at så mange ble stengt ute på livstid. (not to bring that debate up again) Jeg lover å komme innom litt oftere fremover, da jeg egentlig savner det usammenhengende pjattet som foregår her inne.

Hvordan har du hatt det i ferien da? Gjort noe kult?

*high five* Blir godt å se deg igjen :)

Ja, gjort mye rart. Fartet land og strand rundt med MSg, tatt med TSP på båttur osv..

Permanente utestengelser praktiseres ikke lengre, btw - nå kan man søke om å få tilbake tilgangen og greier :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
[

Permanente utestengelser praktiseres ikke lengre, btw - nå kan man søke om å få tilbake tilgangen og greier :wee:

som er tåpelig.

Lenke til kommentar

Sier ikke at det er lett sånn, men det virker som en grei jobb.

Får forhåpentligvis utløp for aggresjonen man bygger opp i en support-jobb.

Jeg vil heller jobbe med å ta livet av noen enn å sitte i ei kasse og fake smil til folk eller jobbe med kundeservice igjen.

Lenke til kommentar

Godt vi er forskjellige. Har akkurat stått seks timer med et datasystem som var nede på Posten. Har leid meg et par filmer og kjøpt lasagne og øl. Det er min trøst når det er kjipe dager på jobben. ^^

Godt å høre du koste deg på Storås, forresten! Glemte helt å svare på meldingene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...