Mikkel™ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du har valgt å ignorere alle innlegg fra: Slimda. · Se innlegget · Fjern ignorering Slimda WIN! Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Etter 6 måneder var jeg millimetern ifra å starte med wow i går... MEN FAEN HELLER! sletta skiten fra pc-en og tok meg en laaaaang joggetur istede. Jeg skal garantert spille WoW i vinter. Og Aion. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Mikkel jeg skal kjøpe playtime på wow idag eller snart. begynn du også da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er vel tilfeldigvis ikke noen med en flickchart-invite her? Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvis jeg noen gang begynner å spille wow så skal dere får min velsignelse til å stikke en kjepp langt ned i halsen min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 WoW, det nye gruppepresset. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kom igjen da, bare prøv litt. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Oh plz, hva faen ellers skal man gjøre når det er kald, ekkel snø ute? Jeg gruer meg allerede. Endret 3. august 2009 av Lenne Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kom igjen da, bare prøv litt. Det sa de som satt den første pc'en foran meg også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Man kan løpe rundt i snøen og lage snøengler. ... eller, man kan slakte store monstre, bekjempe huler og fjell samt sprade rundt i det beste utstyret Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Den er jeg med på, men er litt usikker på om jeg kommer til å begynne igjen. lurer på om jeg skal ta en Mikkel å begynne og trene igjen. Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Den er jeg med på, men er litt usikker på om jeg kommer til å begynne igjen. lurer på om jeg skal ta en Mikkel å begynne og trene igjen. Gjør det, føler meg selv mye bedre etter at jeg begynte å trene daglig selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Trener jo daglig jeg og. Sykler til og fra jobb når været tillater det, samt bærer/flytter mye på PCer og skjermer! Yay for IT-support. Men på kveldstid... Erre WoW! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 hadde en periode på noen mnd, hvor jeg trente styrke 3 ganger i uka. merket at det var godt for meg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 På kveldstid er det trening og sunn middag! Jeg har ikke kjøpt noe form for frossenmat eller fastfood på 6 måner jeg. Slå den du! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Kjente ganske godt ut etter jeg var 1 år i militæret, og. Men det er langt mer kos å nyte gode spill, altså. Koste meg med Overlord 2 igår kveld. Latterlig komisk. På kveldstid er det trening og sunn middag! Jeg har ikke kjøpt noe form for frossenmat eller fastfood på 6 måner jeg. Slå den du! Fastfood har jeg hver gang jeg er på byen, og frossenmat spiste jeg 2-3 ganger når foreldra var på 3 ukers ferie Endret 3. august 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 jeg spiste 3 bannaner til lønsj Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 På kveldstid er det trening og sunn middag! Jeg har ikke kjøpt noe form for frossenmat eller fastfood på 6 måner jeg. Slå den du! Det kan jo ha vært skyfri himmel de 6 siste nettene da. Så ca en uke ja. Gratulerer! Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Man kan da gjøre begge deler. ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg