Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 uten. w660i, SE men da fikser vi ett bra abb til deg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 uten. w660i, SE men da fikser vi ett bra abb til deg Prøvde ikke vi på det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jay, California Sandwitch til middag Mhh, da må jeg på butikken om en straks eller to, og da får du enten komme opp hit eller ditche meg i dag, Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Prøvde ikke vi på det? det var regningene hos chess som var problemet? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Prøvde ikke vi på det? det var regningene hos chess som var problemet? Neinei haha, det var regning en annen plass som var problemet! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Prøvde ikke vi på det? det var regningene hos chess som var problemet? Neinei haha, det var regning en annen plass som var problemet! kan fremdeles gjøre ett forsøk da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jay, California Sandwitch til middag Mhh, da må jeg på butikken om en straks eller to, og da får du enten komme opp hit eller ditche meg i dag, Nie Altså. Du møter meg i sentrum ca 17 i dag, vi handler til min mor, stikker opp til deg og ser en film (hvorav du skal få lov å kaste to blikk på kodinga mi, om jeg får gjort det jeg kan nå), også stikker jeg hjem og natter. xD Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) ja det kan vi Espen! Nei, tror jeg setter meg ned og gamer litt COD4. Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Funker det, Nie. Kan vi møtes litt tidligere? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Huff, lei. Sitti en god del timer og gått gjennom alt av infrastruktur i bedrifta. Ååååå så lei :| men nå stakk chefen så jeg tar meg friheten til en liten pause. Og batteriene på musa er gåene ;( Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei, Eplefe. Jeg er sulten, jeg skal lage meg noe mat først. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Heisann ppls... Hva skjer her i dag da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei, Eplefe. Jeg er sulten, jeg skal lage meg noe mat først. xD Vi kan mekke sandwitch - veggisversjon til deg. Mhm. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 "Aj æm issssju" Han mannen snakket veldig lite pent med hodet trykt inn i en pute. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Herlighet! Jeg ELSKER fortsatt random-funkjsonen til winamp. *synge med på too far gone - Zetor'n* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hainn Olaf sett på krakken sin Å kike uttu glase På gårdstunet poinn lyskastarn har'n parkert stas'n Hainn har det godt hainn Olaf Så speinnt å yr i kroppen Hainn rå på sæ en Larsen-dram I lag med kaffekoppen For hainn har kjøpt sæ ny traktor Rau å blank Zetor med læss-apparat Sett å veinnte på at følk sjer'n Å stekke innom for en traktorprat Går å glæ sæ på å bruk'en Å Zetor'n står å veinnte på'n No har'n kjøpt sæ ny traktor No ska det pinadø bli årning hær på gård'n Hainn Olaf sjer at snø'n dætt Og det kleies nerri magainn Hainn brøyte både æng å vei å plæna utti hagainn Hainn tar et sindig overblikk Før'n koble inn firhjulstrækken Så brøyte hainn vækk siste ræst Tå den staute fjorårshækken For hainn har kjøpt sæ ny traktor Rau å blank Zetor med læss-apparat Sett å veinnte på at følk sjer'n Å stekke innom for en traktorprat Går å glæ sæ på å bruk'en Å Zetor'n står å veinnte på'n No har'n kjøpt sæ ny traktor No ska det pinadø bli årning hær på gård'n Å naboongan kjæm å sjer itj aill e lik begeistra Den størst'n, hainn dåm kaille Per, sei: "Kåffer kjøpt'n itj John Deere da?" Å kvar en kveill før natta kjæm må'n Olaf ut å sett ti'n hainn angre itj nå på Zetor'n sin Nei, den e sabla fin Hainnel'n den va tong å svølgj Men hainn vesst da å få pruta Hainn investert i sunn fornuft Tå pængainn, oinner puta For hainn har kjøpt sæ ny traktor Rau å blank Zetor med læss-apparat Sett å veinnte på at følk sjer'n Å stekke innom for en traktorprat Går å glæ sæ på å bruk'en Å Zetor'n står å veinnte på'n No har'n kjøpt sæ ny traktor No ska det pinadø bli årning hær på gård'n Traktor Rau å blank Zetor med læss-apparat Sett å veinnte på at følk sjer'n Å stekke innom for en traktorprat Går å glæ sæ på å bruk'en Å Zetor'n står å veinnte på'n No har'n kjøpt sæ ny traktor No ska det pinadø bli årning hær på gård'n For hainn har kjøpt sæ ny Zetor Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Den sangen er heftig Lars! Jeg har pratet med Espen nå. Det var en hyggelig opplevelse vil jeg si! Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 finner deg ikke på noen lister :S Den sangen er heftig Lars! Jeg har pratet med Espen nå. Det var en hyggelig opplevelse vil jeg si! kjempekos Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Den sangen er heftig Lars! Jeg har pratet med Espen nå. Det var en hyggelig opplevelse vil jeg si! Ingen som ringer meg btw. Takket være min elskede random så hoppet jeg rett over på Tupac - Gangsta's Paradise [techno remix] Skulle gjerne hatt vanlig versjonen av tupac - gangsta's paradise, men uansett hvor jeg leiter så finner jeg bare den kjedelige versjonen til Coolio Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 finner deg ikke på noen lister :S Merkelige greier. oO Og da var det gjort. Jeg bestilte nettopp en brosjyre fra EF om studier i utlandet. Nå skal jeg seriøst vurdere ett år i USA. Hva faen er det jeg tenker med? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg