Shikaru Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 jeg vil uuuuuuuuuuuuuuuuut å gjøre noe Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Så dra ut å gjør noe da! Er ikke verre enn det? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 spliier gamle tema-sanger fra NES spill Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 venter på at noen kompiser skal komme innom først. de stakk på mcdonalds og lurte på om jeg skulle være med, men jeg satt å åt biff i stedenfor muahahah også er de treige da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Dæven, side 12k. Dette må være den lengste tråden i forumets historie. Hvor lange har de tidligere SO-trådene vært? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Biff slår McDonalds ALLTID! Så jeg forstår valget ditt, utmerket godt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 ja herregud er ikke snakk om at macdonalds slår noe som helst av hjemmelaga mat biff, grønnsaker/salat poteterbåter og litt peppersaus. mmm Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Nå blir jeg bare mer sulten ._. Edit: Post 240000! Faen, jeg satt og nerdet LFS med Skagen mens dere horet på side 12k >< Edit: Snek meg inn, jeg Endret 2. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Fælt så folk skifter avatar her da! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei rune Hei Torger Hva skal dere i dag? Jeg rydder hus; soverommet mitt, peisestuen, gjesterommet, kjøkkenet, storstuen, gangen, kontoret, badet OG kjølerommet.. Puh.. Får besøk av LueDotten etterpå (han var her i sted, og kommer tilbake etterpå når Nabo'n kommer og). Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) venter på at noen kompiser skal komme innom først. de stakk på mcdonalds og lurte på om jeg skulle være med, men jeg satt å åt biff i stedenfor muahahahogså er de treige da. Biff er saken. Saken er biff Endret 2. august 2009 av Biffsnadder Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er i... ikke bra form etter gårsdagen (kom noe folk som hadde vært i tyskland på festen jeg var på i går, og de hadde ikke handla lite sprit heller..) Så i dag, skal jeg ta med ro hjemme.. Spise straks, så nyte siste dagen før jobb foran pc'n eller i senga med en film =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg