Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kibs: SEEEE!

Søk på ban, du.

Jo, for svarte. Dette her er en fin samling random innlegg der to-tre personer fører en diskusjon, saklig eller usaklig, og ørten andre skriver totalt og fullstendig meningsløse innlegg!

Da burde de holde kjeft. :)

Sier ikke det, sier bare at jeg håper resten av reglene kommer på plass så ikke tråden fortsetter med hundre sider dagen for de med normal sidevisning og sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sier ikke det, sier bare at jeg håper resten av reglene kommer på plass så ikke tråden fortsetter med hundre sider dagen for de med normal sidevisning og sånn.

Det har du nok rett i. Stressende som f*** dette her. Oo

Lenke til kommentar
Hun viste seg å være pedo da :wee:

Almadora ja. Hun blokket meg fra msn, etter at hun hadde stjålet nicket mitt, avataren min, og skrevet masse "kult" om seg selv :)

Jeg tror nok hun og Latterkongen har en hemmelig plan om å ta over forumet ... :ph34r:

Områder allerede tatt: Twisted wishes

Lenke til kommentar

Sånn for å fortsette maset om hvor sinnsykt ekstremt mye aktivitet det er her, så hadde det vel vært typisk at HW skrev om 2400 innlegg i én tråd på 24 timer, slik at det hadde blitt enda verre. Hadde satt "kronen på verket", og hadde sikkert skapt enda en forumrekord.

Menmen, nå skal jeg starte DVD. Fri i morgen. Hva skal jeg sette på (se under)?

- Band of Brothers

- Jasoun Bourne (kjøpte nettopp Ultimate Bourne Collection med filmene)

- Spiderman 3

- Equilibrium

- Rain Man

- 300

- Deer Hunter

Play.com :D

Lenke til kommentar
sier bare at jeg håper resten av reglene kommer på plass så ikke tråden fortsetter med hundre sider dagen for de med normal sidevisning og sånn.
Vet ikke helt hvem som postet mest innlegg her i natt og på morgenen idag jeg, men det jeg så var at du hadde, wait for it... wait for it.... mest innlegg her i denne tråden.

OG. Du klager over vondt i hodet? Husker vagt du sa du skulle sove litt her i stad. Kanskje det har noe med saken å gjøre? :)

Ingen som tvinger deg til å være her, du trenger heller ikke tvinge folk til å skrive mindre og mer seriøst.

Hvilke endringer da? De som liksom skal være i gang? Det er de jo. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Menmen, nå skal jeg starte DVD. Fri i morgen. Hva skal jeg sette på (se under)?

Bourne Ultimatum!

Eukalyptus-olje gjorde virkelig underverker ^^

"Eukalyptus-olje" saklig ... "Stoff" tror jeg vi noterer i permen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...