Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kibs: SEEEE! Søk på ban, du. Jo, for svarte. Dette her er en fin samling random innlegg der to-tre personer fører en diskusjon, saklig eller usaklig, og ørten andre skriver totalt og fullstendig meningsløse innlegg! Da burde de holde kjeft. Sier ikke det, sier bare at jeg håper resten av reglene kommer på plass så ikke tråden fortsetter med hundre sider dagen for de med normal sidevisning og sånn. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aces, sorry for typo Neddopa på eukalyptus og nesespray Ok, drugs er notert i permen. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) [Hun viste seg å være pedo da En pedofilsk 12-åring? Tror ikke jeg henger helt med her... Endret 8. januar 2008 av Mevon Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hun viste seg å være pedo da Almadora ja. Hun blokket meg fra msn, etter at hun hadde stjålet nicket mitt, avataren min, og skrevet masse "kult" om seg selv Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg føler at noen spionerer på meg. HARK! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sier ikke det, sier bare at jeg håper resten av reglene kommer på plass så ikke tråden fortsetter med hundre sider dagen for de med normal sidevisning og sånn. Det har du nok rett i. Stressende som f*** dette her. Oo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen norske ungdommer som TROR de vet mye her eller? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det noen som tvinger deg til å være her? Det at du har hodepine kan fikses på ved at du går deg ut en tur, eller bare vekk fra pc-skjermen. Tvangstanker, vet du. Tard. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvordan vet du det? Hvis den er det har de ofret mange unge damer for fint lite. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg føler at noen spionerer på meg. HARK! Jeg ser deg Haha, men nå stikker jeg. Hadebra folks =D Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hun viste seg å være pedo da Almadora ja. Hun blokket meg fra msn, etter at hun hadde stjålet nicket mitt, avataren min, og skrevet masse "kult" om seg selv Jeg tror nok hun og Latterkongen har en hemmelig plan om å ta over forumet ... Områder allerede tatt: Twisted wishes Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sånn for å fortsette maset om hvor sinnsykt ekstremt mye aktivitet det er her, så hadde det vel vært typisk at HW skrev om 2400 innlegg i én tråd på 24 timer, slik at det hadde blitt enda verre. Hadde satt "kronen på verket", og hadde sikkert skapt enda en forumrekord. Menmen, nå skal jeg starte DVD. Fri i morgen. Hva skal jeg sette på (se under)? - Band of Brothers - Jasoun Bourne (kjøpte nettopp Ultimate Bourne Collection med filmene) - Spiderman 3 - Equilibrium - Rain Man - 300 - Deer Hunter Play.com Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hun viste seg å være pedo da Whaz? Almadora = pedo? Emilie, ikke Almadora. Henviser til denne tråden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eukalyptus-olje gjorde virkelig underverker ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eukalyptus-olje gjorde virkelig underverker ^^ Good for you! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og bare for å svare: Nei, ingen tvinger meg til å være her, men sist jeg sjekket så var denne tråden "av brukere, for brukere". Så endringene begynner, og slutter her. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Uff, jeg har naturfag prøve i morgen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) sier bare at jeg håper resten av reglene kommer på plass så ikke tråden fortsetter med hundre sider dagen for de med normal sidevisning og sånn.Vet ikke helt hvem som postet mest innlegg her i natt og på morgenen idag jeg, men det jeg så var at du hadde, wait for it... wait for it.... mest innlegg her i denne tråden. OG. Du klager over vondt i hodet? Husker vagt du sa du skulle sove litt her i stad. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Ingen som tvinger deg til å være her, du trenger heller ikke tvinge folk til å skrive mindre og mer seriøst. Hvilke endringer da? De som liksom skal være i gang? Det er de jo. Endret 8. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Menmen, nå skal jeg starte DVD. Fri i morgen. Hva skal jeg sette på (se under)? Bourne Ultimatum! Eukalyptus-olje gjorde virkelig underverker ^^ "Eukalyptus-olje" saklig ... "Stoff" tror jeg vi noterer i permen Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå syns jeg ærlig talt at Tom waits for alice og TST kan komme online. *knipse med fingrene og late som jeg kan trylle* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg