Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Menneh, den store vitsekafeen? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 shitt, har denne åpnet å nå! Idag har jeg trena , dessverre var jeg i dårlig form og var pussy resten av treninga. Håper på å få sovet idag! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 God natt: Bundy, Lise04, Aidskake, mrbjoern, Fisk1, Dotten.Tar kvelden jeg nå. God natt ja Tror nok jeg tar kvelden snart selv jeg oO Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Dritings regner jeg med? No way! Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Menneh, den store vitsekafeen? Ser sånn ut ja, den store "mordi" vitsekafeen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ah, godt med hamburgere. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Koslig med en slik tråd. Benytter sjansen til å si god natt til alle hw.no-tilhengere der ute! klmz ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hysjpådere. Jeg skal slutte, men bare hvis Bundy slutter. Det er ikke lenge til KoRn og Deathstars-konsert. Heller ikke lenge til The Cure. Og heller ikke lenge til Smashing Pumpkins eller Queens of the Stone Age. Eller Kaizers Orchestra. Jeg tror februar blir en kjærleiksmånad, med eller uten gutt/jente i livet mitt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Vits med nattameldinger? Blow me like the wind, sier Hank'ern fra Turboneger. Eplefe: Jeg er glad jeg ikke er hjemme når de artistene spiller. Endret 7. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Prisliste er som følger: Brus - 15kr Kaffe - 10kr Kaker - 10kr Kondomer - 10kr Sjenkebevilgning søkes om raskest mulig Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Huff, så mye nye folk her også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eplefe: Jeg er glad jeg ikke er hjemme når de artistene spiller. Byen vil fylles med freaks. Fæle saker. Skal se Kaizers fint plantet her i regnbyen, jeg. Men de andre må jeg nok østover for å få tatt en kikk på. Om jeg overlever The Cure-konserten og ikke kollapser av lykke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hva legger du egentlig i utrykket "ung", siden du mener det er så negativt? Jeg mener det ikke rent fysisk, altså. Det er heller rettet mot umodne personer, hvis viktigste kjennetrekk er at de regner seg som høyt hevet over enhver form for kritikk og en tendens til å fort ty til ord som på negativt vis (det er i hvert fall ment slik)skal beskrive beskrive utseende, legning og fritidsinteresser ("nerd ass" er en klassiker). Dere vet hvem dere er (med mindre de alle har fått utdelt ban for sine lunter som er kortere en de prepubertale snurrebassene deres (c wut i did dar?)). Endret 7. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kos med den tråden her. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hysjpådere. Jeg skal slutte, men bare hvis Bundy slutter Du veit like godt som forumstyret, at det skjer ikke. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tar kvelden jeg. God natt epletøs og Alastor ^_^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Huff, så mye nye folk her også. Jeg er så glad folk ikke er så konservative i dette forumet, det er det jeg liker best. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hysjpådere. Jeg skal slutte, men bare hvis Bundy slutter Du veit like godt som forumstyret, at det skjer ikke. *bite seg i fingrene for å ikke komme med en mordi-vits* Du som ser så søt og uskyldig ut? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Herre jemenia, 12 sider på under en time .... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 *bite seg i fingrene for å ikke komme med en mordi-vits*Du som ser så søt og uskyldig ut? Jepp, jeg har dame, tror jeg dumper hu til fordel for SO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg