tsghost Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hmm.. Det er litt kjipt å tenke på at ferien min er over ): Ny jobb i morgen o: Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Mikkel, smileywars skjer på msn. Det vet du! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Spørsmål: Jeg er så utrolig forelsket i en jente i 10. (jeg går i 9.), men hun er helt uoppnåelig for meg. Hun er bare såå deilig, sexy og fin, jeg bare må få ha sex med henne! Jeg har tenkt på å voldta henne, betale henne eller noe slikt,men finnes det noen andre måter jeg kan få ha sex med henne? Svar: sex er sex, koste hva det koste vil! (men voldtekt er gratis!) Hilsen nissen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Spørsmål: Hei.. Jeg er en gutt på 15 år. Jeg er sammen med ei jente og vi har prøvd å gjøre det 2 ganger. Men begge gangene har penisen min blitt slapp igjen. Jeg har ikke problemer med å få den opp, men når jeg kommer til saken så går den ned igjen. Du må hjelpe meg!! Svar: haha, din slappfisk! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 haha passa bra at du posta den der, hengende lem Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg har et problem, kjæresten min har regulering og når hun suger meg blir jeg sår. Hva skal vi gjøre????? Svar: Eier du ikke smak? Ingen vil ha jenter med regulering. Bytt kjæreste. Hilsen nissen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg