Daniel Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Daniel: GENIAL! Kunt er ganske stilig, ja. Det ligger en del annet av ham på utoob, u shud chek it oute (: ! (Har han for eksempel den vakreste MJ-hyllesten av dem alle? Mange vil si ja.) Endret 1. august 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Herre fred, dropp skuespillet. 4chan har ikke vært en undergrunnsgreie på ... vel, noensinne. np: Geskia - We Are. Du sir. er latterlig. Later som om du ikke forstår ironi bare for at du kan få tilfredstillelsen ved å slenge noe kjipt tilbake? Selvfølgelig er ikke 4chan en "undergrundsgreie" lenger, denne siden derimot... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvor er ironien i uttalelsen "Rule 1. bitch."? Mente du at han burde snakke om det avsindige toskestedet? Det fremstod mer som name-dropping uten annen hensikt enn å vise at du er "inne". np: Geskia - Neo Gio. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg husker engang når 4chan kun var et fenomen nevnt i enkelte obskure irc-kanaler. Synd det ikke forble slikt, nå vet jo alle hva det er. Nå når /b/ ut til verdens fjortisser og drar humor ned i søla med badtaste. Jeg er virkelig redd hvilke konsekvenser dette får for framtiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 *kose seg med soundtracket til Donkey Kong Country 1 til SNES* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvor er ironien i uttalelsen "Rule 1. bitch."? Mente du at han burde snakke om det avsindige toskestedet? Det fremstod mer som name-dropping uten annen hensikt enn å vise at du er "inne". np: Geskia - Neo Gio. Det var ironisk fordi det er slik alle wonnabe internet-kulingene holder på. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om han snakker om 4chan eventyrene sine. Det om name-dropping og "inne" skjønte jeg ikke uansett, så det skal jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nettopp kommet hjem fra fest uten skinnvest! :O Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Lord Britishface var et stilig nick. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Det var ironisk fordi det er slik alle wonnabe internet-kulingene holder på. Aha. Der er vi enige. Takk, Lenne! Endret 2. august 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er overdrevent glad i å kamme dunet i trynet og "skjegget" på haka. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Gahh... hvor vanskelig skal det være å finne noe så enkelt som dette? Kalles "Grounding Lugs", noen som har en faktisk oversettelse? Finner masse forskjellige via google, men ingen på ebay, finn, elfa, clas eller biltema (det var de jeg kunne tro hadde slikt) Men nok timer brukt til å snike seg rundt på internett nå Endret 2. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Presskanne kaffe FTW Forferdelig lite liv på kafeen for tiden ? alle vært på storås eller? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vet ikke hvor folk blir av, jeg er på hytta nå om dagen så blir ikke mye kaffe og kafé, mer båt og bading Hva driver de få som er her med? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ikke stort som skjer. ser på noe slags dramatisering på BBC Knowledge . Ikke så veeldig intressant. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Laster ned film på det max-trge nettet mitt på 1MB ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) 1mb-linje vil jeg tro. 125kb/s reell hastighet... Noe som i seg selv var lite nok til at jeg spurte utleier om å få skrudd opp netthastigheten, så skulle jeg betale mellomlegget. Så nå har jeg 6mb, fram til leverandøren åpner 20mb linjene i høst. God dag forresten godt folk. Her er jeg potte tett av forkjølelse etter en dårlig natts søvn etter at de som bor over hørte musikk og hoia fra klokka 3 til 5. Men det er såpass lytt her, at det var ikke noe som fortjente klaging heller så. Og i 8-tia var det en unge et eller annet sted i gata som skrek helt random. Vurderte nesten å ringe politiet, men kom fram til at de hørte det vel selv, ettersom de er en av nærmeste naboer her jeg bor. Endret 2. august 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg ble "lurt" til å kjøpe nytt modem/ruter til 999,- når jeg oppgraderte til 8 Mbit. Så viste det seg at jeg ikke trengte noe nytt modem likevel. Får 1MB/s på det gamle også.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 1mb-linje vil jeg tro. 125kb/s reell hastighet... Noe som i seg selv var lite nok til at jeg spurte utleier om å få skrudd opp netthastigheten, så skulle jeg betale mellomlegget. Så nå har jeg 6mb, fram til leverandøren åpner 20mb linjene i høst. God dag forresten godt folk. Her er jeg potte tett av forkjølelse etter en dårlig natts søvn etter at de som bor over hørte musikk og hoia fra klokka 3 til 5. Men det er såpass lytt her, at det var ikke noe som fortjente klaging heller så. Og i 8-tia var det en unge et eller annet sted i gata som skrek helt random. Vurderte nesten å ringe politiet, men kom fram til at de hørte det vel selv, ettersom de er en av nærmeste naboer her jeg bor. Egil has a win. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg ble intervjuet av student TV på storåsfestivalen, dette sier alt om min opplevelse denne uken. intervjuer: hva ser du mest fram til i denne festivalen? En meget beruset Daniel: Så læng æ slepp å sjå min yngre og tyngre bror naken så e æ fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg