Lord Britishface Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Vi e de einaste som under nån omstendigheta kan kalle en offentlig tjenestemann (politi) førr en jævla hæstkuk, uten å bli bura inne førr det. Og hva i all verden skal det være godt for? Faktum er at man sjelden ser noen med utpregede nordlige dialekter innen rikskringkastingen eller høyt oppe i politikken, og det er enkelt og greit fordi de alle høres helt dust ut. np: Arovane - Tokyo Ghost Stories. Endret 1. august 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Den smalt fra rette ræva. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Da har jeg konsumert dagens siste måltid... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vi e de einaste som under nån omstendigheta kan kalle en offentlig tjenestemann (politi) førr en jævla hæstkuk, uten å bli bura inne førr det. Og hva i all verden skal det være godt for? Faktum er at man sjelden ser noen med utpregede nordlige dialekter innen rikskringkastingen eller høyt oppe i politikken, og det er enkelt og greit fordi de alle høres helt dust ut. np: Arovane - Tokyo Ghost Stories. *kremt* Martin Schanke *kremt* Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Æsj hater at jeg ikke klarer å si nei til vennene mine Jeg har brukket håndledd og skal ikke spille fotball. (eller, jeg skal ikke gjøre en dritt med handen) Kompis: Ballbingen? Jeg: Seff : ) Jeg nå: AU Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Æsj hater at jeg ikke klarer å si nei til vennene mine Jeg har brukket håndledd og skal ikke spille fotball. (eller, jeg skal ikke gjøre en dritt med handen) Kompis: Ballbingen? Jeg: Seff : ) Jeg nå: AU Ris til egen bak! Kung Pow er fremdeles win! Endret 1. august 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg dør av latter snart Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg føler at jeg har bedre ting å gjøre en å loke rundt på 4chan. Men jeg gjør det... ja jeg vet NEWFAG! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Rule 1. bitch. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 How's life in the cafe yall? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ganske dødt. Hørte om en i nabolaget som hadde kjørt seg ihjel for en uke siden. 17 år, på motorveien. Ikke helt edru.. Huff, merkelig åssen liv bare forsvinner fra jorda. Popp, så er de vekk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, så på en liten snutt på marinejeger opptakene. Også måtte de være helt nakne mens de gjorde noe på land. Men også om natta da de skulle svømme. Tenkte bare at de må være bra kjipt og få en ufrilig booner da. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 sitter her å spiller Shenmue 2 og drikker Mountain Dew Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Rule 1. bitch. Jeg brøt ikke første regel det er å prate om /B/ og det gjorde jeg ikke. Uhm.. wait? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Herre fred, dropp skuespillet. 4chan har ikke vært en undergrunnsgreie på ... vel, noensinne. np: Geskia - We Are. Endret 1. august 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Liker bare å følge reglene jeg Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Wooo, 33 timer til eksamen! np: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg