Mikkel™ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har ei diger pappeske full av blader på dass. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg tar bare med meg lesestoff fra rommet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg pleier alltid å lese indigriensene i såpe, hårproduker, barberingsskum osv. Leser også produktomtalen på diverse produkter jeg finner på badet. Morsomt det! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Fantastisk The Prophet, da lærer du noe på turen og! Gjør det samme som Quakecry jeg. Endret 1. august 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 syns ikke public enemy var sånn kjempe. var litt spennende, men likte ikke filmen så veldig. og her snakker dere om bæsj. kos Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Quakecry skrev: Jeg tar bare med meg lesestoff fra rommet. Tar med meg laptopen jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 bruke som regel ikke mer enn maks 2 min nå jeg sitter å driter, så ser ikke helt poenget med det. har prøvd å lese mens jeg sitter på do før, men da blir man jo sittende for det, også lukter det ikke akkurat godt alltid når man slepper atombomba. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det er bare å spyle ned idet atombomba har eksplodert. Ingen former for rare lukter da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Quakecry skrev: Somregel fordi at det skal tørkes ordentlig + at jeg leser. Også liker jeg og ta meg god tid. Så du lar ræva luft-tørkes til du bare kan koste vekk restebæsjen? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Til Molde fans congrats til Start fans HAHAHAHA Hei forresten Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg kom, leste hva dere snakket om og stakk igjen..... Hadet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Slettet-77do0b skrev: Quakecry skrev: Somregel fordi at det skal tørkes ordentlig + at jeg leser. Også liker jeg og ta meg god tid. Så du lar ræva luft-tørkes til du bare kan koste vekk restebæsjen? Nei, så lang tid at den rekker og luft-tørkes lar jeg det ikke gå. Men nå skal jeg tisse, vaske henda, og putte en pizza i ovnen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Forstår aldri hva folk skal bruke en time på å drite for..jeg prøver å komme meg vekk fra drittlukta så fort som mulig. Ikke sitte og sniffe den mens jeg leser 1,5 bok. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 En sniffer den vell ikke. Har aldri sotte i en time. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 jeg vil også snakke nordlending kan snakke ca flytende sørlandsk da, men det er vel ikke like "kult" haha Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ka du vil snakk norlænning førr? E jo litt kult da, en kan slipp unna med ting sia en e norlænning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg vil ha pizza !! *Stikke i frysern og leite* Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Shikaru skrev: jeg vil også snakke nordlending kan snakke ca flytende sørlandsk da, men det er vel ikke like "kult" haha Vi er kulest. Ferdig med det Quakecry skrev: Ka du vil snakk norlænning førr? E jo litt kult da, en kan slipp unna med ting sia en e norlænning. Vi e de einaste som under nån omstendigheta kan kalle en offentlig tjenestemann (politi) førr en jævla hæstkuk, uten å bli bura inne førr det. Endret 1. august 2009 av Pasient Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Pasient skrev: Shikaru skrev: jeg vil også snakke nordlending kan snakke ca flytende sørlandsk da, men det er vel ikke like "kult" haha Vi er kulest. Ferdig med det Quakecry skrev: Ka du vil snakk norlænning førr? E jo litt kult da, en kan slipp unna med ting sia en e norlænning. Vi e de einaste som under nån omstendigheta kan kalle en offentlig tjenestemann (politi) førr en jævla hæstkuk, uten å bli bura inne førr det. Ja, huska den der. E fan mæ bra rått. Alle burde bli norlænninga. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Nopros skrev: Til Molde fans congrats til Start fans HAHAHAHA Hei forresten Takk takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg