Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bruke som regel ikke mer enn maks 2 min nå jeg sitter å driter, så ser ikke helt poenget med det. :p har prøvd å lese mens jeg sitter på do før, men da blir man jo sittende for det, også lukter det ikke akkurat godt alltid når man slepper atombomba.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
  Quakecry skrev:
Somregel fordi at det skal tørkes ordentlig + at jeg leser. Også liker jeg og ta meg god tid.

Så du lar ræva luft-tørkes til du bare kan koste vekk restebæsjen?

Lenke til kommentar
  Slettet-77do0b skrev:
  Quakecry skrev:
Somregel fordi at det skal tørkes ordentlig + at jeg leser. Også liker jeg og ta meg god tid.

Så du lar ræva luft-tørkes til du bare kan koste vekk restebæsjen?

Nei, så lang tid at den rekker og luft-tørkes lar jeg det ikke gå. Men nå skal jeg tisse, vaske henda, og putte en pizza i ovnen.

Lenke til kommentar
  Shikaru skrev:
jeg vil også snakke nordlending :p

kan snakke ca flytende sørlandsk da, men det er vel ikke like "kult" haha

Vi er kulest. Ferdig med det :p

Quakecry skrev:
Ka du vil snakk norlænning førr? E jo litt kult da, en kan slipp unna med ting sia en e norlænning.

Vi e de einaste som under nån omstendigheta kan kalle en offentlig tjenestemann (politi) førr en jævla hæstkuk, uten å bli bura inne førr det. :p

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
  Pasient skrev:
  Shikaru skrev:
jeg vil også snakke nordlending :p

kan snakke ca flytende sørlandsk da, men det er vel ikke like "kult" haha

Vi er kulest. Ferdig med det :p

Quakecry skrev:
Ka du vil snakk norlænning førr? E jo litt kult da, en kan slipp unna med ting sia en e norlænning.

Vi e de einaste som under nån omstendigheta kan kalle en offentlig tjenestemann (politi) førr en jævla hæstkuk, uten å bli bura inne førr det. :p

Ja, huska den der. E fan mæ bra rått. Alle burde bli norlænninga.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...