Bytex Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Tipper begge to av og til ligger i senga og tenker "Lurer på hva som skjer hvis jeg kveler det andre hodet?" Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Siden de deler mye av kroppens funksjoner , blir det nok som å ta livet av seg selv Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 hva skjer hvis de krangler a? kan ikke akkurat forlate rommet Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Siden de har forskjellige interesser er det garantert at de krangler Begge styrer 1 hånd og 1 fot hver. Men de har tydeligvis lært seg å å synkronisere seg . De har bil sertifikat, går skole , er sosiale , shopper osv . hehe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er det vits i å holde slike dyr i live? Nei, drep den/de (?) med en gang sier jeg. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ser ikke helt problemet så lenge ikke dyret / mennesket lider. er ganske mange sykdommer som følge av å dele kropp og ha 2 hoder. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hva gjør en når en døgner og ikke har noe å gjøre? Lager hele toppetasjen av huset du bor i i Google Sketchup vel! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Good morning, folks. Jeg øver meg på å skrive fort uten å se på tastaturet nå, og jeg føler at det går ganske greit. Jeg har fingrene mine helt random plassert, da ASDF JKLØ virker ulogisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Det er jo ikke ulogisk, asdf jklø er jo midt på tastaturet så det blir kortest mulig vei til de andre tastene. Hvis du holder fingrene overalt må du flytte albuen rundt får å nå taster. Det er jo veldig tungvindt. Endret 1. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Ikke tenk på hvor fingrene ligger, eller hvem du bruker. La det gå på instink. Du trenger bare lære deg HVOR knappene ligger. Endret 1. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Ja, albuen. Se på hendene dine hvis du har fingrene helt vilkårlig. Du må bevege hele hånda for å finne enkelte taster da. Og da flytter du albuen. Akkurat som piano-studenter, de beveger også albuen istedet for å bare bevege fingrene og håndleddet, og det er feil. Endret 1. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Underbevistheten min vet hvor knappene ligger jeg støtter albuene å beveger bare armene og håndledd minimalt Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, albuen. Se på hendene dine hvis du har fingrene helt vilkårlig. Du må bevege hele hånda for å finne enkelte taster da. Og da flytter du albuen. Akkurat som piano-studenter, de beveger også albuen istedet for å bare bevege fingrene og håndleddet, og det er feil. Nei, jeg lener albuene mine på armlenene til stolen min. Underbevistheten min vet hvor knappene ligger jeg støtter albuene å beveger bare armene og håndledd minimalt Ditto. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 FERDIG! Når jeg først var i gang, hvorfor ikke lage hele huset? Fra: TIL TIL Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Good work Thom Sketch Up ? mange timer gikk med på hele huset da? Merket nettopp en død pixel øverst i venstre hjørne av skjermen heldigvis ikke midt på . virker som det er den aller først pixelen som har tatt kveld. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) jææ jobba med den siden kl 6-7 idag på morran.. omg 13:37 Er forreste ikke detaljer i førsteetasjen, hadde ikke kunnet sett det uansett. Ganske artig egentlig å leke rundt i Sketchup sånn Endret 1. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det var usedvanlig tynne vegger, da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, det må være fordømt kaldt om vinteren.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Sant, sant Blir for mye jobb å ha realsize vegger x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg