Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg vet hvem Epledrage er, men denne Epleork du snakker om har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gah.. dere er så vanskelig å leke med.. Jeg skal lete etter ringen selv da.. *prøve å finne veien ut av sumpen* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 jeg samler ett lag for og ta Rasch! noen som er med meg? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 jeg samler ett lag for og ta Rasch! noen som er med meg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 jeg samler ett lag for og ta Rasch! noen som er med meg?Får jeg være drage da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 enten er du med oss, eller så er du mot oss! ditt valg Får jeg være drage da? jeg godtar alle raser jeg er du en grønn en? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Får jeg bite på ham, så er jeg med. =D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 enten er du med oss, eller så er du mot oss! ditt valg Jeg kan godt være med, men jeg gidder ikke løpe rundt med masse feer, alver og engler å sånn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gah.. dere er så vanskelig å leke med.. Jeg skal lete etter ringen selv da.. *prøve å finne veien ut av sumpen*Hadde jeg fått være drage kunne jeg flydd deg ut av sumpen. You brought this upon yourself, mister. Får jeg være drage da? jeg godtar alle raser jeg er du en grønn en? Jeg skifter egentlig farge som det passer meg, men hovedsaklig grønn og svart, ja. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Får jeg bite på ham, så er jeg med. =D om han ikke blir med oss så... Jeg kan godt være med, men jeg gidder ikke løpe rundt med masse feer, alver og engler å sånn. mangfold gir styrke! så litt varierte styrker, gjør at vi er spesialiserte på mange flere områder enn en vanlig hær Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ok jeg er med.. Jeg er fortsatt Uruk-Hai.. Dere bør ikke snu ryggen til meg.. *studere sverd* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sverdet ditt biter ikke på drager. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ok jeg er med.. Jeg er fortsatt Uruk-Hai.. Dere bør ikke snu ryggen til meg.. *studere sverd* epledrage! plukk opp Rasch i vestkanten av sumpen, og fly han hit er du snill Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Men på edderkopper. Jeg biter om du stikker, Rasch. Bare for å ha nevnt det. xD Og Espen: Kan du få de kollegaene dine i kristiansand til å slutte å telefonterrorisere meg midt i timen? xD Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Epleork, jo det gjør det. You fail. Jeg føler at Epleork kommer til å ta over hele leken, for hun har et sterkt behov for oppmerksomhet. Dette kan bli en kjedelig lek. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Og Espen: Kan du få de kollegaene dine i kristiansand til å slutte å telefonterrorisere meg midt i timen? xD hvilket nr ringer de fra? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Espen: Okei. *fly og hente en stykk utakknemlir Uruk-hai* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 hvilket nr ringer de fra? Flere forskjellige, men alle ser ut til å tilhøre Kristiandsand. I alle fall de jeg har gidda søke opp. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Espen: Okei. *fly og hente en stykk utakknemlir Uruk-hai* *sniffe i luften* jeg føler ringen nærvær! la oss dra vestover hvilket nr ringer de fra? Flere forskjellige, men alle ser ut til å tilhøre Kristiandsand. I alle fall de jeg har gidda søke opp. x) sender du nr på pm til meg? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Rofl. Epleork har kroppen til en drage, og hodet til en ork! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg