Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg vil ikke være ork. Jeg vil være den store edderkoppen. =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kentaur, Nie. Vi kan starte vår egen klan, Rasch har en greie for orker. :\ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ok, jeg er Uruk-Hai, epleork er sånn n00b ork som er liten og stusselig, og Nie er den der svære ekle edderkoppen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kentaur for faen? xD Jeg tenkte på Rohan-folket, jeg. x) Men jeg vil være stor edderkopp! Spise ork! Jah! =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jaok, beklager Epleork. Men nå skal vi ut å finne en ring. Espen: Hvor skal skal vi gå nå? under steinen, og over elven... derretter tar vi og dreier sør-vest Kan jeg få være med? Jeg kan være en eller annen av de hestefolka som jeg plutselig ikke husket hva het. *skamme seg dypt og inderlig* selvfølgelig kan du bli med Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ok, jeg er Uruk-Hai, epleork er sånn n00b ork som er liten og stusselig, og Nie er den der svære ekle edderkoppen. Liker du meg ikke? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Faen! Jeg fikk anmerkning av englesklæreren fordi jeg leste på Dagbladet, selv om jeg var ferdig og hadde levert oppgaven Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 jeg har foresten bestemt meg for og gå utenom edderkopp hulen.. har en fobi for 3 meter store edderkopper Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg vil ikke leke med dere hvis Nie får være stor edderkopp og jeg må være en tragisk liten ork. Dumminger. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ok, jeg er Uruk-Hai, epleork er sånn n00b ork som er liten og stusselig, og Nie er den der svære sexie edderkoppen. Liker du meg ikke? sånn? Epleork: Du kan få ekstra bra sverd med +5 damage, og et skjold med +45 armor og The power of darkness spell? Men du er fortsatt stusselig liten ork som fungerer mer som human shield enn å faktisk bidra i kampen. Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 jeg har foresten bestemt meg for og gå utenom edderkopp hulen.. har en fobi for 3 meter store edderkopper Jeg lover å ikke spise deg. Bare bite litt. Jeg vil ikke leke med dere hvis Nie får være stor edderkopp og jeg må være en tragisk liten ork. Dumminger. Du kan være sånn, sånn stor skummel drage? Ok, jeg er Uruk-Hai, epleork er sånn n00b ork som er liten og stusselig, og Nie er den der svære sexie edderkoppen. Liker du meg ikke? sånn? Takk, mye bedre. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Rasch: jeg synes vi burde få være hvem vi vill... vi er uansett på lag for og oppnå verdensherredømme er vi ikke? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg vil være drage! Jaaa! Draage! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Rasch: jeg synes vi burde få være hvem vi vill... vi er uansett på lag for og oppnå verdensherredømme er vi ikke? Oj, ante ikke dere skulle hjelpe meg å bli verdenshersker. =D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Rasch: jeg synes vi burde få være hvem vi vill... vi er uansett på lag for og oppnå verdensherredømme er vi ikke? Nei det er min lek, jeg bestemmer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg syntes vi skal boikotte Rasch til han vil leke med våre regler, jeg! Endret 28. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei det er min lek, jeg bestemmer. det er jeg som kan veien! om ikke du er snill, så får du finne veien selv! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Bare pass dere, jeg spiser dere! O_o Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Men du er jo den du ville være. Er bare Epleork som er grinete siden hun ikke er en sentral figur. Epleork: Mytteri er ikke bra. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Men du er jo den du ville være. Er bare Epleork som er grinete siden hun ikke er en sentral figur. Epleork: Mytteri er ikke bra. *lede ned i sumpen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg