Eirik Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Vet ikke om det er internett på hotellet, men laptopen blir med uansett Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jo så absolutt. Når du er yngre og adopterer vaner som dette vil du senere i livet slite med å sove til ønskede tidspunkter, du vil ha en dårligere vekstfase og ha en døgnrytme som er helt fucka. Med andre ord så har alder mye å si. Vil bare si at jeg har bare f*cked døgnrytme i sommeren, når skolen går er den helt normal. Legger meg faktisk kl. 22:00 da. O_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Du bør uansett ikke ty til et forum på intranettet når du tar livsstilsvalg. Og i hvert fall ikke ta svarene du får seriøst! Endret 30. juli 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du bør uansett ikke ty til et forum på intranettet når du tar livsstilsvalg. Og i hvert fall ikke ta svarene du får seriøst! Om rådene er underbygget med fakta så skal da de taes like seriøst som om man prater med personen det gjelder i virkeligheten. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jøss, her var det liv jo mange brukere Skjer i nattens mørke ? Vært å gått meg lang tur jeg , fra 1 i natt , kom inn for 10 min siden Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Damn, jeg gleder meg til vi drar. Tror faktisk jeg legger meg. Men en ting til; jeg håper faktisk jeg blir fjortis (mentalt) når jeg blir litt eldre. Jeg synest jeg er for...nerdete. Dette er mitt sist innlegg her før jeg drar til Oslo! Snakkes, svarte, grønne og røde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Damn, jeg gleder meg til vi drar. Tror faktisk jeg legger meg. Men en ting til; jeg håper faktisk jeg blir fjortis (mentalt) når jeg blir litt eldre. Jeg synest jeg er for...nerdete. Dette er mitt sist innlegg her før jeg drar til Oslo! Snakkes, svarte, grønne og røde. Ha, jeg fjortiss som bare faen, OG nerdete! Har liksom to sider. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hell yeah! Da var man ferdig med Resident Evil 5! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg fikk jævlig lyst på en mini gris. Ville vært så evig tøft å tattovere den og gi den masse piercinger. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Håper for guds skyld at du sover på dagen Jeg sitter nå fortsatt her, en og en halv time etter at naboen dro på jobb. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Håper for guds skyld at du sover på dagen Jeg sitter nå fortsatt her, en og en halv time etter at naboen dro på jobb. sovner på dagen innimellom. I dag har jeg ikke sovet i det heletatt=[ Så nå er jeg helt dø, men greier ikke sove=/ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Håper for guds skyld at du sover på dagen Jeg sitter nå fortsatt her, en og en halv time etter at naboen dro på jobb. sovner på dagen innimellom. I dag har jeg ikke sovet i det heletatt=[ Så nå er jeg helt dø, men greier ikke sove=/ Du slår kanskje rekorden til Rino da? (Nissene på låven) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Håper for guds skyld at du sover på dagen Jeg sitter nå fortsatt her, en og en halv time etter at naboen dro på jobb. sovner på dagen innimellom. I dag har jeg ikke sovet i det heletatt=[ Så nå er jeg helt dø, men greier ikke sove=/ Du slår kanskje rekorden til Rino da? (Nissene på låven) haha ja jeg misstenker det:P Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 WÆÆ, måtte stå opp sju i dag, skal til sykehuset å få ny gips til handa. (brukket håndledd) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Snørrete i nesen, vondt i halsen. Svineinfluensa sikkert. Håper dere kommer i begravelsen min. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 WÆÆ, måtte stå opp sju i dag, skal til sykehuset å få ny gips til handa. (brukket håndledd) 7 er da ingen ting, står opp 6 hver dag for å komme meg på jobb jeg, på sykehuset Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg må opp klokka halv åtte jeg for å komme meg på jobb... på skola Det har jeg gjort i hele sommer (nesten). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg