Nopros Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 X.ray og Monster har aldri jeg syns er noe godt. Foretrekker heller FRANK`S, Burn og Redbull da Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kva skal man gjera om man begynner å like røyk av typen sigaretter? Eg likar det, men det gjer ikkje madammen... Smart å starte nå da Når alle vet hvor farlig det er Men kommer også an på hvor gammel du er(?) Lenke til kommentar
Bango Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Da gjør du som donald Se filmen hos Youtube bare med annet utfall. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Dere som drikker battery. Kjøp heller en drikk som heter "X-ray Energy drink" smaker akkurat det samme og er mye billigere. eller.... dra til sverige og kjøp Shark som er ennå billigere ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Dere som drikker battery. Kjøp heller en drikk som heter "X-ray Energy drink" smaker akkurat det samme og er mye billigere. eller.... dra til sverige og kjøp Shark som er ennå billigere ^^ eller... la være å kjøpe det for å spare penger! Jaaa! Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har gjort det litt før, men så kom madammen i veien... Hun liker det IKKJE! og eg blir så avslappa Er 17 år btw, snart 18 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har gjort det litt før, men så kom madammen i veien... Hun liker det IKKJE! og eg blir så avslappa Er 17 år btw, snart 18 Gjør deg selv en tjeneste og slutt før du blir fullstendig avhengig og får kols ... Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har gjort det litt før, men så kom madammen i veien... Hun liker det IKKJE! og eg blir så avslappa Er 17 år btw, snart 18 Gjør deg selv en tjeneste og slutt før du blir fullstendig avhengig og får kols ... Eller begynn å røyke sunnere ting^^ Corporal Clegg, jeg elsker nicket ditt! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvorfor arrangerer ikke noen medlemmer herifra et "diskusjon.no" LAN? Ikke TG eller noe. Men et LAN som helst bare er for medlemmene, og andre forsåvidt. Bor i Bodø, så kunne uansett desverre ikke kommet på et eventuelt lan da. Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvorfor arrangerer ikke noen medlemmer herifra et "diskusjon.no" LAN? Ikke TG eller noe. Men et LAN som helst bare er for medlemmene, og andre forsåvidt. Bor i Bodø, så kunne uansett desverre ikke kommet på et eventuelt lan da. Det har vært gjort før, HW-lan 06 og The Experience 07 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 da er det på tide igjen! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har gjort det litt før, men så kom madammen i veien... Hun liker det IKKJE! og eg blir så avslappa Er 17 år btw, snart 18 Hmm, okey. Fortsatt ung med andre ord Jeg ville også gjort meg selv den bjørnetjensten ved å slutte mens leken ennå er god. Holder på å slutte nå, har snusa i 2ukers tid, ikke helt det samme, men merker at kondisen blir bedre bare etter 1 uke uten røyk! Så jeg anbefaler deg å vrake siggen Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 INGEN VÅKNE!? WTF? Tenkte jeg skulle døgne. Og så når vi skal dra til Oslo imorgen sover jeg i bilen. Is this a good idea? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nei, du er 11 og bør for guds skyld komme deg i seng. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Why? Alder har ingenting med saken å gjøre... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Jo så absolutt. Når du er yngre og adopterer vaner som dette vil du senere i livet slite med å sove til ønskede tidspunkter, du vil ha en dårligere vekstfase og ha en døgnrytme som er helt fucka. Med andre ord så har alder mye å si. Endret 30. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Yey! Frankrike i morgen! Sykt stress med pakking osv, men men.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Kos deg Og husk på å ha internett tilgang Endret 30. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg