Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som drikker battery. Kjøp heller en drikk som heter "X-ray Energy drink" smaker akkurat det samme og er mye billigere.

eller.... dra til sverige og kjøp Shark som er ennå billigere ^^

eller... la være å kjøpe det for å spare penger! Jaaa!

Lenke til kommentar
Har gjort det litt før, men så kom madammen i veien... Hun liker det IKKJE! og eg blir så avslappa :)

Er 17 år btw, snart 18 :)

Gjør deg selv en tjeneste og slutt før du blir fullstendig avhengig og får kols ...

Eller begynn å røyke sunnere ting^^

Corporal Clegg, jeg elsker nicket ditt!

Lenke til kommentar
Hvorfor arrangerer ikke noen medlemmer herifra et "diskusjon.no" LAN? Ikke TG eller noe. Men et LAN som helst bare er for medlemmene, og andre forsåvidt. Bor i Bodø, så kunne uansett desverre ikke kommet på et eventuelt lan da.

Det har vært gjort før, HW-lan 06 og The Experience 07

Lenke til kommentar
Har gjort det litt før, men så kom madammen i veien... Hun liker det IKKJE! og eg blir så avslappa :)

Er 17 år btw, snart 18 :)

Hmm, okey. Fortsatt ung med andre ord ;) Jeg ville også gjort meg selv den bjørnetjensten ved å slutte mens leken ennå er god. Holder på å slutte nå, har snusa i 2ukers tid, ikke helt det samme, men merker at kondisen blir bedre bare etter 1 uke uten røyk! Så jeg anbefaler deg å vrake siggen :)

Lenke til kommentar

Jo så absolutt. Når du er yngre og adopterer vaner som dette vil du senere i livet slite med å sove til ønskede tidspunkter, du vil ha en dårligere vekstfase og ha en døgnrytme som er helt fucka. Med andre ord så har alder mye å si.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...