Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  DEADSTAR skrev:
  Quakecry skrev:
Dere som drikker battery. Kjøp heller en drikk som heter "X-ray Energy drink" smaker akkurat det samme og er mye billigere.

eller.... dra til sverige og kjøp Shark som er ennå billigere ^^

eller... la være å kjøpe det for å spare penger! Jaaa!

Lenke til kommentar
  Midnight_walker skrev:
  Hemene skrev:
Har gjort det litt før, men så kom madammen i veien... Hun liker det IKKJE! og eg blir så avslappa :)

Er 17 år btw, snart 18 :)

Gjør deg selv en tjeneste og slutt før du blir fullstendig avhengig og får kols ...

Eller begynn å røyke sunnere ting^^

Corporal Clegg, jeg elsker nicket ditt!

Lenke til kommentar
  Quakecry skrev:
Hvorfor arrangerer ikke noen medlemmer herifra et "diskusjon.no" LAN? Ikke TG eller noe. Men et LAN som helst bare er for medlemmene, og andre forsåvidt. Bor i Bodø, så kunne uansett desverre ikke kommet på et eventuelt lan da.

Det har vært gjort før, HW-lan 06 og The Experience 07

Lenke til kommentar
  Hemene skrev:
Har gjort det litt før, men så kom madammen i veien... Hun liker det IKKJE! og eg blir så avslappa :)

Er 17 år btw, snart 18 :)

Hmm, okey. Fortsatt ung med andre ord ;) Jeg ville også gjort meg selv den bjørnetjensten ved å slutte mens leken ennå er god. Holder på å slutte nå, har snusa i 2ukers tid, ikke helt det samme, men merker at kondisen blir bedre bare etter 1 uke uten røyk! Så jeg anbefaler deg å vrake siggen :)

Lenke til kommentar

Jo så absolutt. Når du er yngre og adopterer vaner som dette vil du senere i livet slite med å sove til ønskede tidspunkter, du vil ha en dårligere vekstfase og ha en døgnrytme som er helt fucka. Med andre ord så har alder mye å si.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...