Datasmurf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ikke fullt ett år, men yeah. Og så har jeg vært lagt ut et par-tre ganger på 4chan i løpet av året. Og for et par år siden, var det en rumener som drev og utga seg for å være meg og hadde masse informasjon om meg. Det er et par folk som har hacka wow-kontoen min og skrytt av det i ettertid på nettby. Og en eller annen nisse som var her og skrev gebrokkent norsk og holdt til på et rollespill-forum dreiv også og posta bilder av meg og utga seg for å være meg. Hvorfor meg? Hva gjør meg så jævlig gøy å gjøre det med? Gah >< Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 sånn går det når du selger sjela til fanden! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg har ikke gjort noe sånt :O Har vurdert det for fullstendig kontroll over tid og rom så klart, men meh. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er vel noe med deg som appelerer til den gjennomsnittelige tulling? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Mjo, mja, jo, det kan være noe i det. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Mange folk klarer gjerne ikke innse at de lever et kjedelig å meningsløst liv , derfor ser de sitt snitt til å plage andre. Som fks sakene til Smurf her. De synes vel det er forferdelig morsomt å legge ut bilder av smurf , fordi han er annerledes. Men egentlig , er det bare stakkarslig å et ganske fint bevis på hvor innholdsrikt livet til de som gjør det er Nei smurf , gi faen i det. Går det for langt så ta med saken til politiet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Sure. Stikker på festival nå, kommer tilbake om søndag, får se hvordan det går da Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Utrolig nok stod jeg opp kl 5 i dag. Da hadde faren min vært oppe over en time og vi så på TV langt utover morrakvisten. Haha, fun. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Heh. Jeg la meg litt før fem etter at Danielzu og jeg hadde spilt Worms 2: Armageddon og Monkey Island 1: The Secret of Monkey Island: Special Edition til 4 Sov 5 timer da. Får da holde Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Fant denne saken på rbnett.no synes den var ganske oppsiktsvekkende. En mann ut på tur i fjellet fant en 100 år gammel sekk. Vedkommende har hatt spesielle interesser ettersom det er alt fra barbersaker, medisinesker, fotoutstyr og ikke minst en bok som er utgitt i 1905 som var funnet Best bevart er sokkene, som er maskinstrikket, en hvit vevd skjorte, en lommeduk med sirlig broder bokstavene AD. Kan det være initialene til mannen? Sko fra Danmark og prisbelønnet i Paris som neppe kan sies å være fjellsko, i tilegg til flotte grønne strømper. Og en bok som altså er fra 1905. Japansk forfatter Inazo Nitob’e med tittelen Bushido, Japansk skjel, ei filosofisk bok, den er for øvrig trykt i Danmark, men er på gammel riksmål. les resten her : http://rbnett.no/article/20090728/LOKALNYTT08/840675155/1085 Hva tror dere har skjedd her ? Stort mysterium spør dere meg Endret 29. juli 2009 av Raude Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 storåsfestivalen here i come Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 creepy! Ja. Sykt å tenke på at den har ligget der så lenge sekken. med alt av innhold nesten inntakt. det eneste som mangler er at de får til å framkalle noen av de gamle bildene. men det er vel å drømme Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 creepy! Ja. Sykt å tenke på at den har ligget der så lenge sekken. med alt av innhold nesten inntakt. det eneste som mangler er at de får til å framkalle noen av de gamle bildene. men det er vel å drømme Litt sjukt at sekken har vært urørt på 100 år da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 God Morgen! Hva skjer ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Teller sekundene til jeg får dratt hjem. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Veeeel... Jeg tror jeg trenger noe lakserende middel Tror jeg driter 4 meterlang tennisballer Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 TMI skjer her ellers? skulle egentlig dratt til kompis å grilla, men det regner hele tia så... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) @Mikkel: Spis en del lakris =) Her skjer det ikke mye. Sitter og våkner bare og skal vei og vekke opp dama som er syk. Får "kjeft" om jeg lar henne sove hele dagen Endret 29. juli 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Tenkte på å gomle dadler eller rosiner idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg